dinsdag 26 augustus 2014

Zeg het met bloemen!

Hoi allemaal,

Eindelijk heb ik dan mijn kaartje af voor de challenge van WLVC het kaartje lag een paar dagen te wachten om afgemaakt te worden. Vandaag ben ik ervoor gaan zitten anders lag tie er nog en dat was niet de bedoeling, want ik wilde hem nog graag mee laten doen met de challenge. En het is gelukt en ook maar meteen op mijn blog gezet. Ik ben weer benieuwd hoe jullie hem vinden...

Op de eerste foto kunnen jullie zien dat ik een standaardje heb gevouwen zodat je de kaart mooi neer kunt zetten dit idee had ik gezien bij Ineke''s Creation, dank je wel Ineke.



De volgende spulletjes heb ik gebruikt:
- Designpapier: Spring paper bloc 6011/0308
- Borderrand: 6002/0365
- Plaatje: RP SL 04
- Fotolijstje onder plaatje: 6002/0254
- Label ovaal: MFD058
- Tekst: LILA005
- Doillymal: 6002/0303
- Bloemetjes, roosjeslint, metaalhoekje

Dit kaartje gaat meedoen bij: We Love Vintage Challenge

Bedankt voor jullie bezoekje en tot donderdag dan start er een nieuwe challenge bij Marianne Design.

Creatieve groetjes Ellie

17 opmerkingen:

  1. Ohhh....weer een echte Ellie kaart. Wat mooi verzorgd ziet het er allemaal uit! Prachtig is dat roosjes lint hè. Heel mooi sfeervol en romantisch kaartje!!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zoetjesmooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige tentkaart Ellie, een heel mooi plaatje en prachtige kleuren bij elkaar. Ook de vele leuke details zijn super!!!
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaart is schitterend geworden!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Ellie,
    Supermooie kaart heb je gemaakt, leuk zijn die nieuwe randjes van Joy, alle 2 trouwens..prachtig plaatje en erg mooi en romantisch afgewerkt,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een prachtig kaartje Ellie en mooi met dit frame om het plaatje.
    alles goed daar?
    groetjes aan je dochter ook en fijn dat je meedoet met onze challenge.
    liefs An ( WLVC )

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Ellie . Prachtig deze kaart. Wat weer supermooi gemaakt met de mallen plaatje en de afwerking met de rozen is ook heel mooi. fijntjes. Roze blijft mooi !. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Ellie
    heel erg mooi, prachtige kleur en een leuk plaatje
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heeeel erg mooi je vintagekaartje Ellie...wat heb je mooie stansjes gebruikt...ik heb er met bewondering naar gekeken....heel KNAP gedaan!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kaartje,hele mooie details gebruikt,

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart ,Ellie. Mooie afwerking en leuk met die standaard.
    Groetjes,Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh, Ellie wat een schatje, zoetjes roze! Lekker in de bloemetjes gezet met deze kaart, mooi gedaan en gecombineerd. Groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dit is echt een hele mooie kaart Ellie en helemaal in mijn favoriete kleuren. Soms moet je je inderdaad even toe zetten om een kaartje af te maken hè, maar het eind resultaat mag er wezen hoor!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Ellie
    ik vind het een super mooie kaart!
    schitterende kleuren en hele mooie afwerking
    lieve groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie, romantische kaart Ellie. Prachtig gemaakt in mooie kleuren en met mooie details. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat ziet het er weer geweldig uit Ellie....mooie spulletjes heb je gebruikt en heerlijk om te zien hoe je de beol hebt aangekleed. Prachtige kaart en fijn dat je meedoet bij WLVC aan onze zeg het met bloemen challenge.
    groetjes van Plony

    BeantwoordenVerwijderen