dinsdag 30 juli 2013

Victorian vintage

Hoi allemaal,
 
Daar ben ik weer onze vakantie in  Italië zit er weer op. Wat zijn de drie weken snel voorbij gegaan. Ook had ik vakantie genomen van m'n hobby maar af en toe heb ik wel even naar de laatste nieuwtjes gekeken op m'n leeslijst. Je mist anders best wel veel als je er even een poosje tussen uit bent. En het was ook maar goed dat ik dat een beetje bij hield anders had ik mijn gewonnen candy bij Erika Creatief mis gelopen. Ik had voor de vakantie nog snel bij haar mee gedaan omdat ik het zo'n leuke candy vond. Ik had geluk en heb de candy gewonnen, bij thuiskomst had ik een leuke verrassing bij de stapel post. In de week voordat we op vakantie gingen was er ook een verrassing bij Knutsels en Kadootjes heb ik gewonnen met m'n Maritiem kaartje. Bedankt Erika en Monique voor de leuke prijs die jullie mij gestuurd hebben. Ik ben er erg blij mee. Jullie zullen vast een keer een kaartje tegen komen waarop ik de spulletjes heb gebruikt.
 
 
Na thuiskomst begon het meteen weer te kriebelen om met kaartjes maken te beginnen en inmiddels ben ik alweer lekker bezig. Het eerste kaartje is al weer klaar en laat ik jullie weer graag zien. Ik ben benieuwd hoe jullie hem vinden laat gerust een reactie achter ik vind het erg leuk om jullie reacties te lezen. Ook wil ik nog mijn nieuwe volgers: Monique, Mieke, Liesbeth, Plony, Pouwla, Henriette en Renate welkom heten op mijn blog erg leuk dat jullie mij gaan volgen. Ik ben ook volger bij jullie en blijven we van elkaars creaties op de hoogte.
 
                        
 
Dit kaartje in victoriaanse stijl wil ik graag bij de volgende challenges mee laten doen: WLVC, Crafts-Too, Hobbyhome en Ge-We.
 
Creatieve groetjes Ellie

13 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart heb je gemaakt zeg! Echt een beauty. Leuk dat je meedoet met de challenge bij WLVC.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat een prachtige bijdrage voor onze challenge.
    Heel mooi is de vlinderrand er langs.
    Fijn dat je meedoet met onze challenge.
    Groetjes van An

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ellie,
    Super dat je zo'n lekkere vakantie hebt gehad en nog gefeliciteerd met je winnende kaart bij knutsels en kadootjes, die kaart was ook zo prachtig met die mooie boot. Deze kaart is ook zo mooi gedaan, super hè de vlinder rand!
    Liefs van gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een schitterende kaart Ellie. Ik vind de stijl geweldig en het papier is supermooi.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een prachtige kaart en ook mooie papier zeg.
    groeten LEnie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een schitterend kaartje Ellie
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart....mooie mallen, mooie kleuren....geweldig gecombineerd. Supergaaf!
    Lieve groetjes van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat jammer dat jullie vakantie er alweer op zit Ellie, maar wel fijn dat jullie hebben genoten en wat een leuke thuiskomst als er iets leuks op de deurmat ligt, gefelifiteerd. Ik vind je kaart weer schitterend.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke creatie!

    Gezellig dat je meedoet met de challenge op het hh blog!
    Lieve groetjes Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gezellig en vrolijk kaartje!
    Mooi gedaan!
    Super dat je meedoet bij WLVC!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi kaartje heb je gemaakt Ellie, en gefeliciteerd met je gewonnen prijzen, altijd leuk.
    Bedankt voor het meedoen bij WLVC.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Ellie, leuke kaart hoor! Mooi combinaties. En gefeliciteerd met je prijzen. Altijd leuk hè!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Ellie. Wat een prachtige kaart. Hele mooie combi van alle materialen. Passen allemaal zo supermooi bij elkaar. Prachtige kleuren. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen