vrijdag 6 april 2018

Marianne Design challenge #199

Dag allemaal,

Op het Marianne Design challenge blog is een nieuwe challenge gestart. Deze keer heeft Yvonne een thema voor de challenge bedacht: maak een kaart/creatie met één of meerdere jonge dieren. Het mag een stempel, stans of afbeelding zijn de keus is aan jou.

 Ik heb een plaatje met stansjes van kuikentjes op mijn kaartje gebruikt. Naast het plaatje heb ik hekjes (doormidden geknipt) geplakt, onder langs een  grasrandje met bloemetjes en er tussen kleine kuikentjes. Afgemaakt met een labeltje met tekst en een strikje. 
 

Gebruikte materialen: 
- Designpapier: PK9107
- Plaatje EWK1247
- Grasrandje: CR1355
- Bloemetjes: CR1394
- Hekje: LR0205
- Kuikentjes: LR0410
- Takjes voor hekje: LR0515
- Labeltje: COL1443
- Tekst: CS0985

Gezellig dat je weer even een kijkje kwam nemen, tot de volgende blogpost.
Doen jullie weer gezellig met onze challenge mee?

Creatieve groetjes Ellie

5 opmerkingen:

  1. Het is een superschattig kaartje geworden met deze lieve kuikentjes. Fijn weekend!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan mijn vriendin Eri alleen maar bijtreden en hetzelfde zeggen: super schattig. Plaatje zit bij mij ook nog in de map.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toppie kaartje Ellie en grappig dat we allebei hetzelfde plaatje hebben gebruikt en de kaartjes toch zo verschillend zijn.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I enjoyed over read your blog post.
    Your blog have nice information, I got good idea from this amazing blog.
    I am always searching like this type blog post. I hope I will see again…
    ดูหนังออนไลน์

    BeantwoordenVerwijderen