donderdag 1 maart 2018

Van Harte

Dag allemaal,

Brrr wat is het koud buiten van mij mag het snel voorjaar worden. We hebben dit keer wel een erg koude voorjaarsvakantie het is niet erg fijn om buiten iets te ondernemen. Maar binnen vermaak ik me ook best, de kachel draait hier op volle toeren om het lekker warm te houden. En heb ik alle tijd om een kaartje plaatsen op mijn blog en heerlijk te freubelen. Mijn kaart is al in voorjaar sfeer zo mooi om deze tafereeltjes in het voorjaar weer te zien moeder zwaan met haar jonkies.

Gebruikte materialen: 
- Designpapier: Country Flowers PK9144
- Plaatje: IT584
- Vierkante mal: LR0458
- Zwaan: LR0408
- Rietpluimen: LR0409
- Waterlelies: LR0459
- Kikker: LR0461
- Label: COL1443
- Tekst: CS0987

Leuk dat je weer even een kijkje kwam nemen tot de volgende keer.
Ik wens je een fijne dag .

Creatieve groetjes Ellie

9 opmerkingen:

  1. hoi Ellie wat een leuke voor
    jaars kaart heb je gemaakt,ik denk dat we allemaal wel verlangen naar een beetje warmte.net buiten geweest maar het is zeker niet lekker .
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ellie, gelukkig kan ik me "verwarmen" aan je mooie voorjaarskaart. Wat een mooie combinatie van stansen, kleurtjes en het plaatje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk voorjaar! Was het maar zover.
    Prachtig gedaan!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk voorjaarskaartje Ellie. Dit brengt de lente al in blogland!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend deze kaart.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig lentekaartje Ellie...zo een mooie statige zwaan erop...

    ijskoude groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg mooi is je kaart Ellie, die zwaan is zo'n bjoetie! Je kaart is mooi opgebouwd en heerlijk om naar te kijken!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen