donderdag 16 februari 2017

Boeket bloemen

Dag allemaal,

Ik kom weer een kaartje laten zien dit keer met een mooi bloemenplaatje van Mattie ik ben fan van haar plaatjes. Wat komen er telkens weer prachtige knipvellen met mooie plaatjes van haar uit. Het plaatje heb ik gecombineerd met een mooie Anja stans. Onder de Anja stans designpapier uit het Country Flowers bloc gebruikt. Tussen de laagjes papier een borderrand aan twee kanten verwerkt. De kaart verder aangekleed met een dubbele vlinder en bloementoef. De toef gemaakt met swirls, takjes, blaadjes, bloemetjes met een plakpareltje als bloemhartje.
  
 

Gebruikte materialen:
- Designpapier: Country Flowers PK9144
- Plaatje: Mattie MB0164
- Ondergrond stans: LR0445
- Vlinders: LR0357
- Borderrand: LR0386
- Swirl: LRLR0414
- Takjes: LR0157
- Bloemen: LR0388
-  Bloemblaadjes: LR0398
- Plakparels

Deze kaart gaat meedoen bij:

Gezellig dat je weer even langs kwam graag tot een volgende post .

Creatieve groetjes Ellie

10 opmerkingen:

  1. WOW, So wunderschön gemacht
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooi geworden, ik hou wel van die zachte kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi dit kaartje Ellie...een hele leuke stans is dat en het plaatje past daar zoooo mooi in...
    TOP!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh Ellie, wat is deze kaart mooi geworden! Wat leuk die mal verwerkt aan de zijkant. Laat ik nu ook net met deze stans bezig zijn.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel mooi die zachte kleuren en de bloemen passen perfect bij het plaatje dat weer perfect in die prachtige stans past. erg mooi gedaan!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie kaart Ellie,
    prachtig plaatje en alles mooi gecombineerd in zachte tinten.
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een prachtige aart Ellie. Weer

    Prachtige materialen. De plaatjes zijn schitterend. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi kaart heb je gemaakt Ellie.
    Grt van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtige kaart. Ik ben ook een fan van deze plaatjes hoor, ik gebruik ook nog regelmatig haar oude knipvellen.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi lieve Elly,

    Wat heb je weer prachtige kaarten gemaakt!
    Ik heb er weer van genoten hoor!

    Fijne dag Elly en beel liefs van:

    Truus

    BeantwoordenVerwijderen