donderdag 8 december 2016

Lief roodborstje


Dag allemaal,

 Deze keer heb ik een kerstkaart om te laten zien  met een plaatje van Mattie die ik op een mooie uitgewerkte Anja mal heb geplakt. Verder aangekleed met kersttoefjes die ik gemaakt heb met dennegroen, besjes, elzenpropjes, takje en een mooie kerstster. Een kerstwens gestempeld op een restje papier de randjes even bewerkt met inkt en nog een paar parelsterretjes erbij geplakt.  Ik ga nog even fijn door met kerstkaarten maken in deze tijd van het jaar vind ik het altijd extra leuk om mee bezig te zijn. Al wordt het met gemak wel tijd om weer eens wat andere kaarten te maken want mijn voorraadmandje raakt wel een beetje leeg. 
 

Gebruikte materialen:
- Plaatje: Mattie MB0154
- Designpapier: Victorian Christmas PK9125
- Anja mal: LR0376
- Takje: LR0286
- Kerstster: LR0435
- Elzenpropjes/besjes: LR0347
- Larix: LR0348
- Tekst: Kerstwensen CS 0979
- Parelsterretjes: CA3106

Deze kaart gaat meedoen bij:

Bedankt voor jullie bezoekje en tot de volgende blogpost.

Creatieve groetjes Ellie



15 opmerkingen:

  1. Een mooie sfeervolle kerstkaart Ellie. Lief dat plaatje met het roodborstje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtuge Ellie wat weer superde sup mooi gemaakt. Alles past weer perfect. Ik wil jullie nog bedanken voir de prachtuge kaart die ik voor mijn verjaardag kreeg. Altijd leuk om post te ontvangen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hel fijntjes is je kaart Ellie...mooi hoor in deze tinten!
    Een roodborstje hoort echt bij de winter hè! Prachtige stansen heb je gebruikt, heel of om te zien!
    Ik ben ook nog hard aan de knutsel hoor!
    Dankjewel voor het mee doen met de challenge van Scr@p-Cards! Lieve Groetjes van Gerie en DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart Ellie.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Ellie,
    wat past het plaatje mooi op de stans..leuk achtergrond papier en heel mooi afgewerkt met de toefjes..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weer een juweel van een kaart!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtig kerstkaartje Ellie...mooi plaatje erop en de ander accentjes passen er zo mooi bij...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig Kerstkaartje alles past zo mooi in zijn geheel...... supessss
    Dankjewel voor deelname op het scrap-cards blog liefs DT Martine

    BeantwoordenVerwijderen

  9. Wat een pracht van een kaart, heel erg mooi ☺
    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-Hert-rendier-ree}

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jeetje wat een prachtige kaart. Mooie details.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Enige kerstkaart Ellie, mooie verwerking! Xxx en groetjes Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Adorable card!Thank you so much for sharing this beautiful card with us at Mariannes Design Kreadiva´s challenge this month.Good Luck!
    Greets Gudrun DT

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Vandaag kreeg ik van jou een prachtige kaart voor mijn verjaardag, hartelijk bedankt daarvoor, ook deze kaart ziet er weer heel mooi uit,groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Even een tegenbezoekje om jou blog te leren kennen. Deze kerstkaart is prachtig, helemaal mijn stijl. Groetjes Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kerstkaart Ellie !
    heel mooi van kleuren mooie details en plaatje .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen