woensdag 2 november 2016

Egeltjes in de sneeuw

Dag allemaal,

Daar ben ik weer het heeft even geduurd maar ik heb weer een kaartje om te laten zien.  Ik heb een kaart gemaakt met een van de super mooie dierenplaatjes van Mattie en de mooie Petra en Anja van Laar stansen. Ze zijn zo gaaf  en super mooi om kerst/winter kaarten mee te maken. Voor een winterse uitstraling  heb ik gekozen voor verschillende grijstinten papier, alleen het designpapier heeft een zacht zalmtintje.
  
 
Gebruikte materialen:
- Designpapier: Country Christmas PK9139
- Plaatje: Mattie MB0163
- Anja van Laar stans: LR0445
- Petra's poinsetta: LR0435
- Petra's twigs: LR0437
- Petra's larix: LR0438
- Takjes: CR1374
- Strassteentjes

Deze kaart wil ik mee laten doen bij: 
 
Gezellig dat je weer even een kijkje op mijn blog kwam nemen tot de volgende post.
 
Creatieve groetjes Ellie

9 opmerkingen:

  1. Een hele mooie kaart Ellie.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Ellie!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is prachtig Ellie. Leuk, dat ik jullie weer tegen kwam in Harderwijk.
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie kaart Ellie het is ook een mooi plaatje
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is zo mooi Ellie. De plaatjes zijn geweldig mooi.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtig mooie kaart Ellie!
    Je hebt de kleuren uit de afbeelding heel subtiel terug laten komen.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig Ellie. Heel erg mooi zijn deze plaatjes en de bloem en grote mal ook . Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een schitterend kerstkaartje Ellie...zo een mooi plaatje en daar die schitterende stans onder ...ook de bloementoeven zijn super...echt heel chique...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart met mooie poinsetta's! Gezellig dat je meedoet bij AnMaCreatief.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen