vrijdag 21 oktober 2016

MD challenge #163

Dag allemaal,

Vandaag laat ik mijn voorbeeldkaart zien die ik voor de nieuwe Marianne Design challenge heb gemaakt. Dit keer is de opdracht maak een drieluik met tenminste drie MD materialen erop verwerkt. Als vorm voor het drieluik heb ik de ticket mal van DDBD genomen. De plaatjes komen van het knipvel Tiny's Winterworld en zijn al wat ouder ze hebben een leuk formaat om op het drieluik te gebruiken. Om het plaatje wat meer tot leven te laten komen heb ik er boompjes, een hert en een hekje op verwerkt en wat sterretjes van glitterpapier. In de midden een mooie sier stans van Anja en daar de tekststans Winter op geplakt met wat sterretjes. Ik hoop dat ik jullie een beetje heb kunnen inspireren met mijn drieluik.


Gebruikte materialen:
- DDBD: Shape Art Ticket
- Designpapier: Nordic Winter PK9128
- Plaatje: Tiny IT570
- Anja mal: LR0272
- Boompjes: CR1287
- Hekje: CR1288
- Herten: CR1289
- Sterretjes: CR1335
- Glitterpapier: CA3122

Bedankt weer voor het langs komen en doe je gezellig mee met onze challenge er zijn weer prachtige prijzen te winnen?

Creatieve groetjes Ellie

7 opmerkingen:

  1. Een schitterende kaart Ellie. Ik zit al met een idee in mijn hoofd voor deze challenge en nu nog uitwerken, haha.
    groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtig drieluik, mooi model voor een dergelijke kaart. De tafereeltjes zijn prachtig uitgewerkt en het middelste deel past er erg goed bij. Kortom een geweldige kaart!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige deze winterse drieluik Ellie!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig winters drieluik Ellie. Prachtig gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo dat is een prachtige kaart Ellie!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een schitterende drieluik is het geworden Ellie!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hallo Ellie de ddbd mal is dat nr. 470.713.129? ticket.Ik hoor graag van je,alvast hartelijk bedankt, groetjes van Lenie Dekker

    BeantwoordenVerwijderen