donderdag 13 oktober 2016

DDBD window card

Dag allemaal,

Bij Knutsels en Kadootjes hebben ze een hele leuke uitdaging: een kleurenpalet en daar ben ik mee aan de slag gegaan. Super leuk dat ze voor iets anders hebben gekozen dan het thema herfst, ik hou wel van een beetje afwisseling. Voor de basis van de kaart heb ik de window mal van DDBD gebruikt. De kaart beplakt met designpapier van het designbloc Shabby Chic waar je de kleurtjes in terug ziet. Een bijpassend plaatje vinden was even zoeken tot  dat ik een bloemenvel van Mattie tegen kwam met een bloemenplaatje die ik er perfect bij vindt passen. 


Hier kun je de binnenkant iets beter zien, her en der wat hartjes uit de hartjesrand rondom het plaatje geplakt.
 

Nog een foto van de binnenkant waarop je duidelijk kunt zien hoe ik hem heb afgewerkt.


Gebruikte materialen:
- Designpapier: Joy Shabby Chic 6011/0303
- Plaatje: Mattie MB0160
- Stans onder plaatje: Joy 6002/0360
- Bloemen: Joy 6002/0526
- Blaadjes: Joy 6002/0331
- Vlinders: Joy 6002/0553
- Hartjesrand: Joy 6002/0253
- Tekst: Joy 6410/0410
- Plakparels

Deze kaart gaat natuurlijk meedoen bij: Knutsels en Kadootjes

Allemaal weer bedankt voor het langskomen super gezellig, als het een beetje mee zit post ik deze week nog een kaartje. Ik ben er al lekker ver mee hopelijk krijg ik hem vanavond af.

Creatieve groetjes Ellie

11 opmerkingen:

  1. Mooi Ellie,laat de herfst nog maar even weg.Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Ellie. D kleurtjes zijn prachtig.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een schitterend kaartje heb je gemaakt Ellie....zo een leuk modelletje en alle accentjes passen zo mooi bij elkaar...daar ga je vast weer iemand heel blij mee maken...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een hele lieve kaart geworden Ellie. Het kleurenpallet is inderdaad heel mooi bij K en K. Leuk model ook.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart Ellie, leuke kleuren heb je gebruikt en die hartjes rand vind ik ook erg leuk verwerkt op die manier verwerkt!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat was een aardig precisie werkje. Leuk model en heel mooi uitgevoerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi Ellie. Ik heb die mal ook nog liggen en nog niet gebruikt. Jou uitwerking is erg leuk.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is een prachtige kaart Ellie, mooi van kleur en een schitterend plaatje.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi kaartje Ellie, je heb de kleuren van ons palet goed gebruikt. Leuk dat je het kaartje met ons deelt bij K&K.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die ziet er prachtig uit Ellie. Heel erg mooi gedaan.
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen