woensdag 21 september 2016

Veel geluk

Dag allemaal,

Dit keer ben ik weer eens aan het borduren geweest ik blijf het leuk vinden om dit zo af en toe tussendoor te doen. Het mooie borduurpatroontje komt uit een wat ouder boekje van Jenine jammer genoeg ontwerpt ze geen borduurpatroontjes meer. Ik vond ze altijd zo mooi en heb nu gewoon weer eens een oud patroontje van haar gebruikt en gecombineerd met materialen van nu.
 

De volgende materialen heb ik gebruikt:
- Borduurboekje Jenine: Hobbydols nr76
- Plaatje: VK9534
-Basic Shapes: CR1375
- Designpapier: Eline's Vintage PB7020
-Tassels: LR0391
- Borderrand: LR0406
- Hartjeslabel:CR1353
- Tekst: TC0806
- Bloemetjes, plakpareltjes
- Kant, lint

Deze kaart gaat meedoen bij : Ons borduurkaartenblog, Hobbyvision

Gezellig dat je even een kijkje kwam nemen, kom je morgen nog weer even langs want dan laat ik mijn  inspiratiekaart voor de nieuwe MD challenge zien.

Creatieve groetjes Ellie

11 opmerkingen:

  1. Hallo Ellie
    Wat een prachtige vintage kaart heb je gemaakt.
    Ik vind het ook jammer dat Jenine geen boekjes meer maakt, haar patronen zijn tijdloos.
    Je hebt zoals altijd weer zo mooi geborduurd en je hebt je kaart prachtig afgewerkt.
    Gezellig dat je meedoet bij Ons borduurkaartenblog, dank je wel.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk als je zo mooi kan borduren, ik ben alleen van de stik en kruis steekjes, hihi Een prachtig kaartje weer Ellie!
    Tot morgen....liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ellie, prachtig is je kaart. Ik hou ook van borduren ben er nu ook mee bezig. Ik vind de patronen van Jenine ook erg mooi. Gelukkig blijven ze mooi en al zijn ze al ouder nog altijd goed te gebruiken. Bedankt oor het meedoen bij ons borduurkaartenblog. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Ellie,
    Weer een juweel van een kaart!!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig Ellie, past mooi zo, oud en nieuw gemixt. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige kaart Ellie , leuk om ook de oudere technieken er weer bij te pakken. Ik heb ook zoveel kaarten geborduurd en ben het ook zeker van plan weer eens te gaan doen.Want het blijft mooi.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Ellie wat maak je mooie kaarten. Ik ben gelijk je volger geworden. Misschien vindt je het ook leuk om bij mij langs te komen....
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig Ellie, heel mooie borduurwerkje. Alles staat prachtig bij elkaar.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauwwwwww Ellie wat een schitterend mooie vintage kaart heb je gemaakt. Leuk dat je een oud patroontje heb gebruikt.Bedankt voor je deelname bij Ons Borduurkaartenblog. Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Ellie
    Gelukkig heeft Jenine al heel veel patroontjes gemaakt zodat wij genoeg keuze hebben om er steeds weer iets mooi's mee te maken en ook al gebruik je hetzelfde patroontje vaker de kaart word toch weer anders.
    Je hebt met dit mooie patroontje van haar een schitterende vintagekaart gemaakt.
    Bedankt voor je deelname op ons Borduurkaartenblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen