dinsdag 6 september 2016

Herfstkaart

Dag allemaal,

Dit keer heb ik een herfstkaart om te laten zien, gelukkig hebben we nog geen herfst weer en kunnen we deze week nog genieten van het zomerse weer. Toch kun je al merken dat de herfst in aantocht is, 's avonds koelt het sneller af en wordt het steeds vroeger donker. Op mijn kaart heb ik de leuke pompoenen gebruikt die passen perfect bij de herfst,  her en der liggen wat bladeren en de bezem staat klaar om ze bij elkaar te vegen.


Gebruikte materialen: 
- Dutch Doobadoo: Shape Art Fantasy
- Designpapier: Canadian Fall PK9138
- Plaatje: Mattie MB0161
- Cirkelstans LR0383
- Pompoenen: LR0431
- Bezem: LR0433
- Tonnetje: LR0434
- Denneappel: LR0286
- Herfstbladeren: CR1336

Deze kaart gaat meedoen bij: Hobbyvision, Creapaleis, Ribbon Girl

Gezellig dat je even bij mijn kaartje kwam kijken tot de volgende keer.

Creatieve groetjes Ellie

5 opmerkingen:

  1. Een prachtige herfstkaart Ellie. Alles past perfect bij elkaar!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig ellie,hele mooie kleuren heb je gebruikt.gr.joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige herfstkaart Ellie ! Alles past zo perfect bij elkaar ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem helemaal geweldig en niet in de laatste plaats door het schattige plaatje met konijn. Ik heb momenteel 3 konijnen, allemaal uit de opvang en ben dol op deze diertjes.
    Het is een op en top herfstkaart geworden, die ruitjes van het dessinpapier passen er heel goed bij en de pompoenen zien er bedrieglijk echt uit!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Such a pretty card.
    Thanks for playing along with The Ribbon Girl September card challenge.
    Hugs. Donna x

    BeantwoordenVerwijderen