dinsdag 16 augustus 2016

Vintage mannenkaart

Dag allemaal,

Ik heb me laten uitdagen om een vintage mannenkaart te maken. Mannenkaarten maak ik niet veel maar toch is het leuk om te doen, even geen bloemetjes of andere frutseltjes. Het is geen drukke kaart geworden, vind ik niet nodig voor een mannenkaart. In mijn voorraad heb ik wat stoere details kunnen vinden zoals het jutelint en het klokje. Verder heb ik een paar tickets gestanst en bestempeld, labeltjes uit het designpapier geknipt er een stukje jutetouw aan geknoopt en een filmstripje gestanst . Een mooi nostalgisch mannnenplaatje van Gerda in mijn nieuwste Noormal ingelijst en een tekstlabeltje die ook bij deze mooie mal zit erbij geplakt. Ik ben benieuwd of jullie hem vintage genoeg vinden?
 

Gebruikte materialen:
- Plaatje: Vintage heren GH3100
- Design papier: Maja Vintage Autumn Basics
- Noor Design mal: 6002/0579
- Filmstrip: MD COL1390
- Ticketmal: 6004/0001
- Ticketstempels:  MD CS0856
- Tekst: 6410/0021
- Jutelint/touw, medaillon klokje

Deze mannenkaart gaat meedoen bij: We Love Vintage Challenge

Gezellig dat je je weer even een kijkje kwam tot de volgende keer.

Creatieve groetjes Ellie

6 opmerkingen:

  1. Prachtig is deze vintage mannenkaart Ellie...alles past perfect bij elkaar en zeker het jute geeft een stoere uitstraling

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja het valt niet mee he die mannen hahaha......maar je hebt er een stoere vintage mannenkaart van weten te maken en het hoeft idd niet altijd vol te zitten met frutsels en bloemen. Fijn dat je meedoet met onze challenge bij WLVC.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi en een stoere touch Elle! Ik kan me er niet toe zetten om kaartjes te maken, geniet zo van het weer! En zit nu lekker in de tuin bij mijn zoon en pas op Mave vandaag, die nu lekker ligt te slapen!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldiggggg.....wat een gave mannenkaart. Helemaal super met hele gave details. Stoer en mooi. Fijn dat je meedoet aan onze challenge bij WLVC en succes maar weer.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauww wat een super gave stoere en prachtig mannenkaart Ellie ,
    ben er helemaal weg van fijne namiddag en liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk mannenkaartje Ellie ... Prachtige mal en plaatje en het jute, tickets en klokje zijn prachtige details ! Dank je wel voor je deelname aan de challenge van WLVC.
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen