maandag 1 augustus 2016

Terug van vakantie

Dag allemaal,

Ik ben weer terug van twee weekjes vakantie in Italië, we hebben heerlijk kunnen genieten van zon, zee en strand. We hebben het enorm getroffen met het weer elke dag tropische tempraturen wat wil je nog meer. Het is wel weer even wennen hoor de regen en lage tempraturen thuis. Ik vind het wel ideaal knutselweer en ben maar meteen weer begonnen. Dit keer een strandvintage kaartje gemaakt om nog even lekker in vakantiestemming te blijven.


De volgende materialen heb ik gebruikt:
- Designpapier: Seashore 6011/0312
- Plaatje: Nellie Snellen
- Vuurtoren/zeemeeuw: Joy 6002/0418
- Reddingsboei (onder tekst gebruikt): Joy 6002/0417
- Swirl/krul: Joy 6002/0359
- Tekst: Joy 6410/0010
- Schelpjes: MD LR0230
- Kant, seambinding, plakpareltjes
- Houten schelp/zeester
- Div. bloemetjes
- Wondgaas

 Deze label/kaart gaat meedoen bij: We Love Vintage Challenge

Gezellig dat je weer een kijkje kwam nemen, tot de volgende blogpost.

Creatieve groetjes Ellie

5 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaart Ellie. Fijn dat jullie zo hebben genoten in de vakantie. Hier is het zeker niet tropisch. Maar inderdaad prima weer om te knutselen. Veel plezier. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Ellie, mooi plaatje en een leuk model.
    Fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtige kaart Ellie met hele mooie details.
    Ik was nog aan de deur geweest en de buurvrouw zei dat je naar Italy was.
    Ik bel je gauw even, en misschien zie ik je morgen in Doornspijk.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    groetjes van Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja het verschil met het weer in het Middellandse zeegebied is groot maar we blijven hopen dat ook hier de zomer nog komt ;-)
    Je hebt weer een schitterende kaart gemaakt. Mooi die blauwtinten gecombineerd met kraft, ik houd er wel van!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen