dinsdag 30 augustus 2016

Happy Birthday

Dag allemaal,

Daar ben ik alweer met een kaartje, gisteren was ik er ook al met een kaartje. Meestal ben ik er niet zo snel met iets nieuws. Voor de vakantie was ik enthousiast met deze kaart begonnen maar is toen niet meer afgekomen. Nu moest ik van me zelf eerst deze kaart afmaken voordat ik weer aan iets nieuws mocht beginnen. De vlinderranden en het plaatje heb ik bewerkt met embossing enamel. Ik zeg het er even bij, omdat het niet erg duidelijk is te zien doordat ik een lichte kleur met goudglitters heb gebruikt.
  

Gebruikte materialen:
- Designpapier: Joy Botanical Paper bloc 6011/0313
- Plaatje: Gerda's Hobbyshop
- Ovale mal: Joy 6002/0459
- Vlinderrand: Joy 6002/0251
- Swirl: Joy 6003/0061
- Tekst: Joy 6410/0338
- Embossing enamel 
- Bloemetjes en plakparelhartjes

Deze kaart gaat meedoen bij: Live & Love, Scrap-cards challenge blog (vintage, vlinders, embossing)

Leuk dat je weer even een kijkje kwam nemen tot de volgende keer  misschien wel weer snel hihi.

Creatieve groetjes Ellie

8 opmerkingen:

  1. Wat een mooie vintage kaart Ellie. Die vlinderrand zo op deze manier is super.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Ellie!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zag je enamel meteen hoor Ellie, heel mooi bewerkt het plaatje en een prachtig vintage kaartje! En allemaal met Joy spulletjes, haha Geniet van de mooie dag vandaag en zolang het kan! Doe even de groetjes aan Lisanne van mij!
    Dankjewel voor je tweede inzending bij Scr@p-Cards!
    Lieve groetjes van Gerie en DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ellie
    Je kaartje is beeldschoon en die enamel embossingpoeder geeft een heel mooi effect op je vlinders. Gelukkig heb je deze kaart eerst afgemaakt zodat wij er ook van kunnen genieten.
    Bedankt voor je tweede inzending bij het Scr@p-Cards challengeblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een schitterend vintge kaartje Ellie....zoooo leuk met die vlinderborders...en ook heel mooi designpapier gebruikt...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Ellie,
    deze had ik gemist, prachtige kaart met een mooie vintage uitstraling, alles weer perfect gecombineerd,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Ellie wat een prachtige kaart is dit geworden. Goed dat je die eerst afgemaakt hebt! Je kaart van hieronder is ook prachtig de materialen zijn zo mooi. Lekker om buiten te knutselen. Wat fijn dat alles goed gaat met Lisanne. En met haar studie ook! Ja het werk gast voir het meisje... Hopelijk kan ze nog heel wat af knutselen. Maar inderdaad eerst de studie. Doe haar de groeten van mij en mijn moeder. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend en romantisch kaartje Ellie.
    Fijne zondag.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen