maandag 29 augustus 2016

Buiten knutselen

Dag allemaal, 

Wat heb ik vorige week genoten van het mooie weer, jullie vast ook. Ik heb mijn hobby spullen mee naar buiten genomen en ben heerlijk aan het knutselen geweest. Vaak waait het bij ons te hard en is het geen doen om buiten te hobbyen maar nu ging het prima. In de vakantie had ik  spulletjes van de serie Romantic Summer van Studio Light gekocht. Heel leuk om daar  met het fantastiche zomerweer mee aan de slag te gaan. Ik had nog een SL paperpad met houtdesign, dit heb ik gecombineerd met het Romantic Summer stansblok en Card shape strandhuisje.
 
  De binnenkant van het strandhuisje

De buitenkant met deurbeslag

Nog een foto van buiten

De volgende materialen heb ik gebruikt:
- Designpapier: PPSL29
- 3D Stanzblock RS29
- Strandhuismal: CardShapeRS01
- Vuurtoren/strandpaaltjes: StencilRS07
- Vliegende zeemeeuwen: Stencil RS08
- Deurbeslag: Joy 6003/0069
- Label: Joy 6002/0142
- Tekst: Joy 6410/0410
- Houten figuurtjes(zeepaardje/zeester)
- Lint en plakpareltjes en zeesterretjes

Deze kaart wil ik mee laten doen bij: Anma creatief, Scrapcard Addiction challenge, Scrap- card challenge ( kraft, lint, dier)

Gezellig dat je weer even een kijkje kwam nemen tot de volgende keer.

Creatieve groetjes Ellie
                                                                                                  

14 opmerkingen:

  1. Hoi Ellie,
    ik was toevallig aan het kijken op je blog en kwam natuurlijk jouw mooie strand kaart tegen, echt geweldig met de ddbd mal.
    Met het warme weer versjouw ik het niet naar buiten. Heb ik weinig zin in. Wel wat zitten kleuren.
    Dat vind ik dan erg leuk.
    Wil je alvast bedanken voor je deelname bij CraftAddiction challenge blog.
    Ook al moet je hem er nog bij zetten zie ik. hihi.
    Maar ik zag alleen dat je de link verkeerd gezet heb hierboven...het moet zijn...
    http://craftaddictionchallenge.blogspot.nl/2016/07/challenge-7-en-8-zomervakantie.html
    De link van jou is op het persoonlijke blog van Nicole. Hihi. Kan mij ook gebeuren hoor!!!
    Gr Anita DT

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi, ik zie dat je het zelf ook al ontdekt heb, dan heb ik niets gezegd hoor ;-)

      Verwijderen
    2. En uiteraard dankjewel voor je deelname bij Scr@p-Cards challenge blog.
      Gr Anita DT

      Verwijderen
    3. Ik was even aan het stuntelen Anita maar het is gelukt. Het strandhuisje is geen DDBD mal maar van Studio Light.

      Verwijderen
    4. Hihi, en ik was erg snel, oeps sorry, het lijkt zoveel op ddbd maar ik zie het staan bij je, wist niet dat die ook van dit soort mallen hebben. Erg leuk!

      Verwijderen
  2. Hoi Ellie,
    Je had dan ook een fantastisch plekje buiten en hier aan de kust stond toch wel vaak een windje, dus was buiten zitten met papiertjes voor mij geen optie! Ik vind je kaart super met de mooie papierlijn van SU. Ik vind je deur beslag ook zo leuk op het strand huisje! Danjewel voor het mee doen met onze Bingo challenge en succes!
    Liefs van Gerie en DT Scr@p-Cards Challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kunstwerkje. Kaart vind ik te makkelijk gezegd. Ik ben ook groot fan van Studio Light. Top gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ellie,
    wat heb je een prachtig strandhuisje gemaakt, mooi papier en plaatje en weer zó mooi afgewerkt..
    Ik blijf meestal binnen, ook al is 't warm, lekker met de airco aan, hier staat ook vaak wind..Jij had in ieder geval een fijn plekje..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie zomerse kaart Ellie. Zowel van binnen als van buiten heel precies afgewerkt en al die gave details zoals het deurbeslag geven er echt een mooie uitstraling aan..top
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi dat strandhuisje, alles past heel mooi bij elkaar. En je tuin ligt er prachtig bij zo op de foto te zien.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje, leuk dat je meedoet bij anmacreatief. Groetjes helen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart in een enig model Ellie. Vooral de deur met beslag is zo'n leuk detail!
    Dank voor je deelname aan onze CraftAddiction-zomervakantiechallenge!

    xx Irene (CA-DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Ellie
    Prachtig is je strandhuisje van binnen met zoveel mooi's en van buiten super met het leuke deur-beslag.
    Dat is wel genieten om buiten te knutselen in zo'n mooie tuin.
    Bedankt voor je deelname bij het Scr@p-Cards challengeblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Ellie,
    Erg leuk kaartje.
    Heerlijk freubelen in de tuin.
    Zo geniet je van je tuin en je hobby. Perfecte combi.
    Goed weekend,
    groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen