maandag 6 juni 2016

Zeilboot

Dag allemaal,

Op deze mooie zonnige maandag laat ik jullie een maritieme kaart zien. Er zijn weer zulke mooie nieuwe MD materialen uitgekomen die ik maar snel besteld heb. Ik kreeg de spulletjes super snel bezorgt en zo kon ik er met het weekend al lekker mee aan de slag. Als basis heb ik de mooie dutchdobadoomal die ik bij Monique's verjaardagscandy gewonnen heb gebruikt, het is zo'n gave vorm en super leuk om een kaart mee te maken. 
   

De volgende materialen heb ik gebruikt:
- Basisvorm: Dutchdoobadoo Swing card nr5
- Designpapier: Nautical PK9133
- Plaatje: MB0151
- Stuurrad: LR0417
- Scheepstouw: LR0418
-Schatkaart: LR0419
- Schuimspetters: LR0332
- Zeemeeuwen: CR1279
- Meerpaal: CR1279
- Schelpjes:CR1363
- Plaksteen: JU0955
 - Tekst: EC0138

Deze kaart gaat meedoen bij: Scrapcardchallenge, The Ribbon Girl

Mijn borduurkaartje is op nummer 2 gekomen bij Ons borduurkaartenblog het was al lang geleden dat ik een kaartje had geborduurd en dan is het extra leuk als je kaartje een top drie plekje krijgt.


Dit was het weer voor deze keer gezellig dat je weer even een kijkje kwam nemen. Geniet nog maar lekker van het mooie weer en hopelijk vallen de voorspelde buien mee. Tot nog toe is het bij ons met de buien meegevallen.

Creatieve groetjes Ellie

10 opmerkingen:

  1. Stoere maritieme kaart Ellie! Mooi model en wat leuk dat je deze mal had gewonnen! Gefeliciteerd en ook gefeliciteerd met jouw top 3 notering! Dik verdiend :)
    Gezellig dat je meedoet bij Scr@p-Cards! Dank je wel voor jouw deelname en succes :)
    Groetjes Chantal
    DT-lid Scr@p-Cards Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een wauw gevoel bij deze kaart. Je prijs dus gelijk uitgeprobeerd, met schitterend resultaat. Ik snap dat je wel in de top 3 en dan nog als 2e ben gekomen. Ik borduur niet, geen geduld voor. Daarom vol bewondering naar jouw kaart gekeken. Super.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige maritieme kaart. Leuk plaatje ook!. Heel mooi de DD mal,. Gefeliciteerd met je top 3 groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh die is mooi Ellie.Gefeliciteerd met je top 3.Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Ellie,
    Wat een mooie kaart heb je gemaakt met die gewonnen DD mal, past heel mooi bij die maritieme MD mallen.
    Groetjes,Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart hoor en gefeliciteerd met je mooie borduurkaart.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Ellie,
    Wat fijn dat de candy mal zo naar het zin is, en wat heb je een prachtige kaart gemaakt! Ook heel mooi de twee kleuren dessin papier en natuurlijk al die strand malletjes! Je hebt een mooie strand sfeer neer gezet! En je winnende kaartje is ook een topper....dik verdiend dus!
    Liefs Gerie en DT Scr@p-Cards...gezellig dat je mee doet!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zie dat de mal in goede handen terecht is gekomen. Wat heb je hem mooi met alle andere spulletjes gebruikt. Een topkaartje is het geworden!

    xx Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Ellie,
    wat heb je een prachtige kaart gemaakt, leuk model, mooi papier en plaatje en met al die leuke stansen heb je een gave maritieme kaart gemaakt!
    Leuk dat je in de prijzen viel,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen