donderdag 9 juni 2016

Snel beter worden

Dag allemaal,

Het is alweer tijd voor een nieuwe challenge  op het Marianne Design challenge blog. Dit keer is het thema: maak een kaart/creatie voor een ziek persoon met zoveel mogelijk MD materialen. Met de nieuwe Anja mal heb ik een easelkaart gemaakt, het strikje zorgt ervoor dat het kaartje mooi blijft staan. Mijn ervaring is dat plaksteentjes de kaart niet altijd fijn op zijn plek houdt. Het strikje heeft meer plakondergrond en zit daardoor steviger vast en houdt zo je kaart mooi rechtop. Aan de brad in het midden van het strikje heb ik een labeltje met tekst bevestigt.  
 

De volgende materialen heb ik gebruikt:
- Plaatje: MB0158
- Designpapier: La Provence: PK9132
- Anja mal: LR0425
- Swirl: LR0414
- Strik: LR 0326
- Labeltje: CR1352
- Tekststempel: CS0894
- Bloemetjes: RB0894
- Brad

Gezellig dat je weer even een kijkje kwam nemen tot de volgende keer.

Creatieve groetjes Ellie

14 opmerkingen:

  1. Een schitterende kaart Ellie!
    Ik heb vorige week ook een easelcard gemaakt met Anja's label.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt jezelf verwend Ellie met deze mooie mal! Het is een dot van een kaart geworden en je easel staat keurig met het strikje...mooie oplossing! Fijne avond verder en liefs van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig Ellie. Wat mooi gemaakt met deze hele mooie mal. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig dit inspiratie beterschapskaartje Ellie....wat een mooie details er allemaal op....SUPER leuk

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart is het geworden, mooie kleuren en het prachtige bloemen plaatje is zo mooi. Hier word je spontaan vrolijk/blij van.
    Groetjes sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart is het geworden, mooie kleuren en het prachtige bloemen plaatje is zo mooi. Hier word je spontaan vrolijk/blij van.
    Groetjes sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Ellie,
    toevallig heb ik deze stans ook besteld en vandaag ontvangen, ik vond/vind hem erg groot..maar zo als easelcard, gaat het prima zie ik..
    Je hebt er iets moois van gemaakt en de strik is super als staander..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart Ellie!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een schitterende kaart met een prachtige mal!
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Van zo'n mooie kaart knap je vanzelf weer op Ellie.Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige mal is dit. Je hebt er een super mooie kaart mee gemaakt. Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart!! Daar zal de zieke snel beter van worden!! Leuk om die strik te gebruiken om de kaart rechtop te houden.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen