dinsdag 14 juni 2016

Koel biertje

Dag allemaal,

Dit keer laat ik een kaart zien die ik gemaakt heb met de Dutch Doobadoo mok. Ik heb hem met een beetje fantasie omgetoverd tot een zomerse bierpul. Op de laatste KGKbeurs in Zwolle had ik bij Syta een knipvel met het thema bier gekocht, leek me leuk om mannenkaarten mee te maken. Een lekker koud biertje gaat er in zomer wel in, dus is het plaatje mooi te combineren met strandspulletjes. De bovenzijde van de pul is open zo kan ik er nog makkelijk een kadobon in schuiven. Ben benieuwd of jullie het wat vinden... Zelf vind ik hem wel geslaagd.


De volgende materialen heb ik gebruikt:
- Dutch Doobadoomal : Card art mug
- Plaatje: Syta 160101
- Designpapier: Nautical PK9133/ Driftwood PK9134
- Glofjesrand: CR1361
- Schelpjes: CR1363
- Lijstje onder plaatje: LR0420
- Strandstoel: LR0423
- Waterspetters: LR0332
- Scheepstouw: LR0418
- Ballonnen: COL1378
-Tekst: CR1320
- Stempel: PL1505
- Stukje hennepdraad


Super leuk dat je weer even kwam kijken en heel erg bedankt als je de moeite neemt om een reactie achter te laten.

Creatieve groetjes Ellie

10 opmerkingen:

  1. Prachtig deze bierpul met dit plaatje super de sup gemaskt Ellie. Inderdaad zeer geslaagd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer voor de jarige er zit geen bier in maar water met visjes, whaha een beetje gekheid hoor Ellie, ik vind je pul hartstikke leuk met al die strand spulletjes! Dankjewel dat je weer mee doet met de Challenge van Scr@p-Cards met deze prachtige inzending!!!
    Liefs van Gerie en DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is zeker geslaagd! Wat een leuk idee.

    xx Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke kaart Ellie!!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel gaaf gemaakt Ellie. Wat een leuk idee om er een bierpul van te maken. Ik vind het een hele geslaagde mannenkaart. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke bierpul!
    Dank je wel voor je deelname en succes.
    Groetjes Joyce
    DT Do-it creatief

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk kaartje, lekker onderuit zakken met een biertje. Ha ha. Dank voor je deelname aan onze challenge.
    Groetjes sabine, Dt Do-it Creatief.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk kaartje, lekker onderuit zakken met een biertje. Ha ha. Dank voor je deelname aan onze challenge.
    Groetjes sabine, Dt Do-it Creatief.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gave bierpul heb je gemaakt Ellie. Leuk zijn die plaatjes van Syta, daar kun je menig mannenkaart mee maken.
    Gezellig dat je meedoet bij SCC!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen