maandag 30 mei 2016

Geborduurde Happy Bday kaart

Dag allemaal,

Gisteren ben ik jarig geweest ik had het dit keer niet op mijn blog vermeld maar verschillende blogmaatjes  hebben mijn verjaardag niet vergeten. Want zij hebben mij verrast  met een mooie zelfgemaakte verjaardagskaart zo ontzettend leuk. Omdat ik het zo leuk vind dat ik toch verjaardagspost heb gekregen wil ik jullie op mijn blog  hartelijk bedanken ik ben er super blij mee. In de volgende post laat ik een foto van de kaartjes zien, omdat er nog kaartjes onderweg zijn. 

Dit keer laat ik weer eens een geborduurde kaart zien, het patroontje zag ik in het Noor magazine staan en is van Ineke. Ik vond het een erg mooi patroon en kreeg er spontaan borduurkriebels van. En heb snel de borduurspullen weer eens voor de dag gehaald en ben heerlijk aan het borduren gegaan.


De volgende materialen heb ik gebruikt:
- Borduurpatroon: Noor magine nr 9
- Plaatje: Janneke Brinkman EASY JBS377
- Ronde mal: 6002/0379
- Randmal: Joy6002/0380
- Labeltjes: Joy 6003/0062
- Tekststempel: Joy6410/0317
- Strassteentjes, lintje

Deze kaart wil ik meelaten doen bij: Ons BorduurkaartenblogNoor Design U.K.

Super leuk dat je weer even een kijkje kwam nemen tot de volgende blogpost.

Creatieve groetjes Ellie

15 opmerkingen:

  1. Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag Ellie! En wat een prachtige kaart heb je gemaakt!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Ellie, ik was je niet vergeten hoor, maar de kaart is vrijdagavond pas klaargekomen. Ik hoop dat je hem mooi vind. Deze kaart is mooi geworden, jij werkt de kaarten altijd zo netjes af, Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Deze kaart is heel romantisch. Mooi gedaan!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag Ellie,
    je hebt echt een prachtige kaart gemaakt, zo mooi geborduurd en super afgewerkt,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig Ellie. wat een een schitterend kaart met de borduurtjes in de hoeken. en een heel mooi plaatje. Je kaart van mij is ook nog onderweg hoor. Bedankt v0or het meedoen bij ons borduurkaartenblog. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. te laat, maar toch gefeliciteerd met je verjaardag!
    supermooie kaart, zalige zachte kleurtjes, mooi borduurwerk, schitterend gewoon!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik was je verjaardag niet vergeten hoor!
    Fijn dat je zo verwend bent met mooie kaarten Ellie, dat maakt je verjaardag nog mooier.
    Deze borduurkaart is echt prachtig, leuk dat je het patroontje uit het Noor!magazine gebruikt hebt.

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag Ellie!
    en je geborduurde kaart is prachtig geworden!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart Ellie, mooi geborduurd en mooie kleuren.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag Ellie....hopellijk heb je een gezellige dag gehad
    Heeeeel mooi dit boduurkaartje zeker met die leuke accentjes erbij...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Ellie,
    Ik had je reactie gelezen op mijn blog hoor en fijn dat je niet bent vergeten door blogland! En je sta in mijn boekje dus vergeet je niet hoor! Ik ben niet van de borduur kaartjes, maar dit is een topper zeg, ik moest het borduurwerk helemaal zoeken haha Je hebt er met de mooie stansen en prachtige plaatje een super mooi kaartje van gemaakt!!!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo ellie, nog van herta gefeliciteerd met je verjaardag, leuk als je kaarten krijgt van je blogmaatjes.
    Je geborduurde kaart voor de challenge van Ons borduurkaartenblog is schitterend, mooi patroon en prachtige kleuren. Dank je wel voor het meedoen.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Ellie,
    Nog Gefeliciteerd met je verjaardag!!
    Je hebt weer een schitterende kaart gemaakt!!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Ellie
    Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag, fijn dat je zo verwend bent met verjaardagspost.
    Je kaartje is beeldschoon, heel mooi in deze kleurtjes en een prachtig borduurpatroontje.
    Gezellig dat je meedoet aan de challenge op ons Borduurkaartenblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen