donderdag 12 november 2015

Fleshanger

Dag allemaal,

Vandaag laat ik een fleshanger zien. Deze heb ik gemaakt voor de nieuwe MD uitdaging. Dit keer mocht ik een uitdaging bedenken en omdat de feestdagen er aan zitten te komen kwam ik op het idee om een fleshanger te gaan maken. Zo geef je deze feestdagen een fles wijn extra feestelijk cadeau. Je kan natuurlijk ook heel goed een hanger voor een verjaardag maken, maar misschien hebben jullie nog wel een ander idee. Hopelijk vinden jullie het leuk om hier mee aan de slag te gaan, ik ben erg benieuw wat jullie ermee gaan maken. 
 
 
De volgende materialen heb ik gebruikt:
- Fleshangermal: Dutch Doobadoo
- Plaatje: EWK 1235
- Designpapier: Made in Holland PK9126
- Stans onder plaatje: CR1332
- Kerstster: LR0122
- Dennentak: LR0181
- Takje: LR0286
- Uitgewerkte stans: LR0185
- Sneeuwkristallen: CR1335
- Boompjes: CR1287
- Hekje: CR1288
- Hertjes: COL1330
- Stans flesopening: COL1321
- Tekst:EC0151
- Belletjes, jutetouw

Deze fleshanger wil ik mee laten doen bij: Scrap-cards challenge, AnMa, Marianne Design Kreadiva's, Marianne's Design Divas 

Gezellig dat je weer even een kijkje kwam nemen tot de volgende post!

Creatieve groetjes Ellie 

17 opmerkingen:

  1. Hoi Ellie wat een leuke flessenhanger! Zo gezellig en de sneeuwsterren en de belletjes heb je leuk verwerkt :) De kleine hertjes en kerstboompjes zijn zo schattig! Heel leuk weggeefertje!
    Gezellig dat je mee doet bij Scr@p-Cards! Dank je wel voor jouw deelname en succes :)
    Groetjes Chantal
    DT-lid Scr@p-Cards Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke challenge heb je bedacht en je uitwerking is prachtig mooie warme kleuren heb je gebruikt.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooi gedaan Ellie!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig Ellie, leuke challenge ik ga proberen om weer mee te doen want vind het een leuk thema.
    Gezellig dat je meedoet bij Scr@p-Cards challenge blog
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Ellie,
    wat heb je een chique flessenhanger genaakt,prachtige poinsettia, heel mooi de zilveren stans achter het plaatje, super gedaan!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Natuurlijk is het leuk om te maken Ellie en ik probeer weer mee te doen, maar twee weken is wel snel hoor! Als ik toch jouw rijtje MD produkten zie, dan denk ik zit dat er allemaal op, haha Jij kan met kerst een mooie fles op tafel zetten, of op drinken of kado geven!!! We vinden het weer heel gezellig, dat je dat je met je prachtige hanger mee doet met onze Challenge....dankjewel!!!.....Fijne avond verder.
    Liefs Gerie en DT Scr@p-Cards

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ook jouw flessenhanger is geweldig leuk Ellie...een heel leuk kerstcadeautje zo...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende flessen hanger, heel gaaf gemaakt,
    lijkt wel een kaart, wat heb je er veel opgekregen, mooi ☺
    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige hanger Ellie!
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je flessenhanger is leuk geworden. Leuk met zo`n winters sfeertje erop. Ook deze is mooi afgewerkt, maar dat is je wel toevertrouwd, Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Ellie,
    Ik denk dat jij momenteel aan een glas wijn zit ter ere van je dochters verjaardag...
    Je hebt een prachtige fleshanger gemaakt met een mooie winters tafereeltje! Ik zie sneeuwsterren én belletjes...
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge bij Scr@p-Cards!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. a great festive bottle tag. thanks for sharing with the Marianne Design Divas.
    hugs, annie x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Ellie
    Schitterend is je flessenhanger en dat is gelijk een extra cadeautje als je iemand een fles wijn geeft met kerst.
    Gezellig dat je weer meedoet bij het Scr@p-Cards challengeblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachthanger! Ik vind je touwstrik met belletjes echt heel gaaf in de bloem passen!
    Dank-je-wel voor het meedoen met onze challenge bij AnMaCreatief!
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen