donderdag 11 december 2014

Winter


Hoi allemaal,
 
Dit keer een kort berichtje tussen de bedrijven door dit kaartje nog gemaakt. Je merkt wel dat het rustig is in blogland. Iedereen is denk ik druk bezig om de kerstkaarten de deur uit te krijgen. Of misschien moeten er nog snel wat bijgemaakt worden hihi. Ik wilde dit plaatje al zo lang op een kaartje verwerken maar het kwam er niet van. En nu is het me toch gelukt, samen met een van mijn eerste mallen (LR0141) heb ik dit winterse kaartje gemaakt. In het pretty paper bloc Arctic Winter (PK9115) vond ik het designpapiertje met de juiste kleur blauw die ik perfect vind kleuren bij de blauwe lucht op het plaatje (MB0146). De hoekjes heb ik afgewerkt met kleine gestansde hoekjes (LR0318) verder een strikje van tule (JU0924) met een parelsneeuwvlok erop en nog wat plakpareltjes erbij geplakt. Ik ben weer benieuwd wat jullie ervan vinden...

 
Met dit kaartje ga ik mee doen bij de volgende challenges:
 
  Ik wil jullie weer bedanken voor de achter gelaten reacties en voor het langs komen.
Ik wens jullie heel veel succes met kerstkaartjes schrijven.
Creatieve groetjes Ellie

23 opmerkingen:

  1. Het is inderdaad stil hè op de blogs... In het nieuwe jaar zal het hopelijk weer wat drukker worden ;-)
    Maar gelukkig zien we van jou een prachtig kaartje voorbij komen Ellie.
    Mooie malletjes heb je gebruikt hoor..

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart Ellie. Heb je dat stansje nu met wit bewerkt op de geëmboste delen? Er lijkt zo'n mooi glansje op te liggen. Het winterse plaatje is een schatje en het blauw van de lucht matcht fantastisch met je dp. Mooi..
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ellie,
    Ja, het blijft een prachtige mal, was ook één van mijn eerste aankopen, het plaatje past er super in en mooi gecombineerd met het DP.
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou voor even tussendoor is hij erg mooi geworden.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve nijn!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende kaart en ook de oudere mallen blijven mooi.
    Groeten van Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige kaart Ellie, volgens mij heb ik dat plaatje ook nog ergens liggen. Komt me in ieder geval heel bekend voor.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Ellie wat een mooie kerstkaart. Heel mooi gemaakt met deze mallen gecombineerd Dit zijn mooie kerstplaatjes. . Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Ellie, Wat een mooi wintersplaatje is het zo geworden, deze mallen heb ik ook,
    was ook 1 van mijn eerste je gebruikt ze gewoon veel te weinig en ik zag er laatst ook een hele leuke kaart mee bij Sigrid.
    fijne dag groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een mooie kaart is dit geworden.
    Leuke mal heb je gebruikt. Zo zie je,dat oude mallen nog heel mooi zijn!
    Leuk plaatje van Mattie!
    Groetjes,Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kaartje, Ellie.

    Liefs, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een lieverd!
    Leuk dat je meedoet aan de challenge bij Cards2Create.
    Groetjes Desiree

    BeantwoordenVerwijderen
  13. What a lovely winter card :)
    Thank you for playing with us at Marianne`s Design Divas :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Beautiful and delicate card!
    Mihaela- Marianne Design Divas Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kaart Ellie
    groetjes corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. De decembermaand is het altijd stil op blogs. Zelf heb ik wel wat posten geplaatst maar verder niet geblogd. Veel opdrachten heb ik op het moment. Dan ook nog verjaardagen, werk en huishouden.
    Een schitterende kaart!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Ellie, ja ik heb je kaart inderdaad gebruikt om de mijne te maken, erg he, maar ik was helemaal inspiratieloos! Je maakt in ieder geval geweldige kaarten!
    Als je het niet leuk vind als ik dat doe, dan zal ik het niet meer doen hoor!
    Fijne zondag verder.
    Gr. Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Erg mooie kaart!
    Ik vind het konijntje ook erg schattig, daar ben ik gewoon altijd gek op.
    Leuk blog!
    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Ellie,

    wat een mooie kerstkaart heb je gemaakt, zo fijntjes en goed gecombineerd e er is genoeg op te zien.
    Leuk ook dat je mee doet met de challenge van Creashop Duymelot en ik wens je dan ook veel succes, fijne dagen en een goed, gezond en creatief 2015,

    groetjes en creatief liefs,

    Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtig kaartje, gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Ellie. Dit vind ik een prachtige kaart. Ik heb deze kaart onthouden omdat ik net als jou deze grote mal ook nog niet zo vaak had gebruikt en dit zo'n leuk idee vond heb ik er ook een paar kerstkaarten mee gemaakt. Morgen komen ze op mijn blog. Ik ben benieuwd. Ik heb een verwijzing naar deze kaart gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen