dinsdag 22 april 2014

Rood-wit-blauw

Hoi allemaal,

Tijdens de paasdagen heb ik eindelijk mijn borduurkaartje afgekregen, ik ben al een aantal keer met het borduren bezig geweest, maar had het nog steeds niet af. Nu werd het wel eens tijd om hem af te maken, omdat ik  het kaartje mee wil laten doen met de challenge bij ons borduurkaartenblog. Dit keer is de opdracht maak een Hollands kaartje in rood-wit-blauw. Ik heb voor het kaartje een patroontje van Jenine uit Hobbydols 76 geborduurt en er Hollandse klompen (Mattie MB0108) bij geplakt. Onder de klompen heb ik een stans (LR0130) gebruikt. En op de hoekjes een bloemetje met een strassteentje gedaan.

    
Creatieve groetjes Ellie

18 opmerkingen:

  1. Hoi Ellie, wat een schatje met deze prachtige Hollandse klompjes. Heel mooi patroon heb je gebruikt. Bedankt voor het meedoen met de uitdaging bij ons borduurkaartenblog. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi Ellie, het is net zo'n oudhollands tegeltje!
    Knap gedaan en mooi borduurwerk!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt Hollands Glorie. Origineel gedaan. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ellie,
    Ontzettend leuke hollandse kaart! Mooi borduurpatroontje
    groetjes, Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ontzettend mooi gemaakt, prachtige kaart Ellie.
    Fijne dag, liefs Hanny♥,
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Ellie,
    Ontzettend leuke Holland-kaart! Schattige klopjes en je borduurwerk is schitterend, zo mooi. De zilveren bloemetjes, zijn super leuk.
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er super mooi uit Ellie.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. het lijkt wel een Hollands tegeltje voor aan de wand....Prachtig
    wat een mooi en fijn borduurwerkje
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi Ellie, schattig die klompjes er op.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  10. echt een mooi hollands kaartje, met een mooi borduurpatroon. .
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Ellie,
    supper mooie borduurkaart
    heel mooi afgewerkt met klompjes erop
    lieve groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterende borduurkaart, mooie decorateis en een leuk Hollands plaatje.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een superleuke hollandse kaart Ellie, ik vind hem prachtig geworden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Ellie
    Eigenlijk ben ik te moe om op de kaarten te reageren, het oppassen op Noa is best vermoeiend, om 7 uur zat ik op de fiets en was om half 9 thuis.
    Nu zie ik deze prachtige kaart, kan ik het toch niet laten om even te komen vertellen dat hij prachtig is, weer schitterend geborduurd, de klompen staan er geweldig bij.
    Dank je wel voor je trouwe deelname aan Ons borduurkaartenblog.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schitterende hollandskaart. Prachtig geborduurd, met de kraaltje erbij en heel leuk de klompen in het midden. Ook de bloemetjes, Vind ik prachtig.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een échte Hollandse kaart, heel mooi!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wowwww een hele mooie hollandse kaart heb je gemaakt. Bedankt voor je deelname Bij Ons Borduurkaartenblog. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen