dinsdag 8 april 2014

Cadeaulabels

Hoi allemaal,

Het word weer eens tijd om iets op mijn blog te laten zien. Afgelopen week heb ik genoten van het mooie weer en had ik heel veel andere dingen om te doen en heb ik niet zoveel gefreubeld. En eerlijk gezegd had ik ook even geen zin in kaartjes maken. Maar meestal duurt zo'n dip niet zo lang en begint het weer te kriebelen om iets te gaan maken. En ben ik aan de slag gegaan om twee cadeaulabels te maken en ik vond het heel erg leuk om te maken. Voor de basis heb ik kraft genomen en verder met designpapier beplakt en versiert. Het resultaat is twee voorjaarslabels met bloemetjes, vogeltjes en vlindertjes. Ik heb twee foto's geplaatst omdat door de lichtval de kleuren wat verschillend uitkomen. Ik ben benieuwd hoe jullie ze vinden .........



De volgende materialen heb ik gebruikt:
- Pretty paper bloc Belle Fleur
- Ovale stans CR 1241, tekststempel EC 0096
- Vogelhuisje LR0206, hekje LR0205, vlindertjes LR0261
- Kant, lint, jutetouw en scrappersfloss, plakpareltjes

Ik wil deze labels mee laten doen bij: Marianne Design Challenge, Hobbyhome, Duymelot, DCZ

Met de challenge van maart bij Creaine heb ik met mijn babykaartje de tweede prijs gewonnen  ik ben hier super blij mee. Ik heb een kadobon gewonnen die ik bij Creabest  kan besteden leuk toch als je je eigen prijs uit kan kiezen. En ik wil Marja als mijn nieuwe volgster welkom heten op mijn blog. gezellig dat je mij gaat volgen ik hoop dat je ideetjes bij mij op kunt doen.
Dit was het weer voor vandaag tot de volgende keer.

Creatieve groetjes Ellie

23 opmerkingen:

  1. Ze zijn echt prachtig Ellie.
    Gezellig dat je weer meedoet met onze challenge

    Gr. Anita

    ps ik stuur je ook even een mail.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Elly
    Dit zijn prachtige labels geworden.
    Leuk dat je mee doet bij de challenge bij HH- Challengeblog
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig zijn de labels Ellie. Echt lente op allebei.
    Gefeliciteerd met je prijs en veel plezier ermee.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende labels Ellie. Leuke spulletjes zitten er op.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een supermooie labels, heel erg leuk gedaan!!!

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zijn ze super mooi Ellie!!! Mooie zachte tinten en prachtig samen met het kraft!
    Het was het wachten waard hoor, hihi. super gedaan!! En wat leuk voor je dat je een mooie prijs hebt gewonnen, met je babykaartje!!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige labels Ellie, gewoonweg super!!!!

    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi gemaakt Ellie.
    Leuk dat je meedoet aan de challenge.

    Groetjes,
    Yvonne.
    MD challengeblog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Sorry foutje in vorig berichtje.....

    PRACHTIGE voorjaarslabels Ellie....super!!!!
    en gefeliciteerd dat je in de prijzen bent gevallen....heel leuk voor je....

    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lieve labels !!
    Gezellig dat je weer meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi zeg je cadeau labels,mooie kleuren gebruikt.
    Bedankt voor je reactie op mijn blog.
    En wat mijn knie betref dat gaat prima ik kan er alles weer mee wat ik voorheen ook kon,ben ook weer lekker in de tuin bezig.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow, wat zijn ze prachtig, schitterend gemaakt weer Ellie!
    Liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige labels
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. super mooie lieve kaartjes
    dank je wel voor het meedoen
    groetjes jolanda bongers
    md challenge blog dt

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige labels heb je gemaakt.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige labels Ellie!
    Dank je wel voor het meedoen!
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige labels heb je gemaakt! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie labels, prachtig papier heb je er voor gebruikt zeg.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ha daar is Ellie weer met prachtige labels. Super hoor!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hi Ellie, heel mooie labels zijn dat geworden. Jij maakt zo ontzettend prachtige werkjes. Ik ga me in ieder geval na mijn seminaar bij je melden. Het pakje voor jou en Lisanne breng ik nu morgen eindelijk op de post. Ik heb het voor de moment met de kursus zeer druk. Vele Groetjes van Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  22. hoi Ellie
    wat heb je leuke en mooie labels gemaakt en prachtig papier.
    groetjes van An uit Harderwijk

    BeantwoordenVerwijderen