woensdag 5 maart 2014

Maritiem kaartje

Hoi allemaal,

Genieten jullie ook zo van het mooie voorjaarsweer, laat het maar lente worden daar knap je helemaal van op. Heerlijk weer naar buiten we hebben weer lang genoeg binnen gezeten. Graag wil ik Leny welkom heten op mijn blog, gezellig dat je er ook bij gekomen bent. Ik zag dat Leny mijn 80ste volger is erg leuk dat er telkens weer iemand bij komt. Vandaag heb ik een maritiemkaartje om te laten zien. Bij MD vroegen ze om een mannenkaart en heb ik gekozen voor een maritiemsfeertje. Met de strandmalletjes en stempels is dit geen probleem daar kun je altijd iets moois mee maken. Ik ben benieuwd hoe jullie dit kaartje vinden......


 
De volgende materialen heb ik gebruikt:
- Pretty paper bloc Eline's Buitenhuis
- Clear stamps EC0144, EC0096
- Craftables CR 1254
- Creatables LR0199, LR0230, LR0231, LR0232
- Kraftpapier, lint en een strassteentje(vuurtoren)

Dit kaartje gaat meedoen bij: Marianne Design, Marianne Divas en Scrap Cards

Allemaal bedankt voor jullie bezoekje en tot de volgende keer maar weer.

Creatieve groetjes Ellie

24 opmerkingen:

  1. Mooie kaart! Volgens mij hoppen wij vandaag wat achter elkaar aan, grappig is dat.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Volgens mij genieten we allemaal van het heerlijke weer. Je nieuwe kaart is prachtig.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ellie. Een heel mooi maritiem kaartje met het kraft papier. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gelukt Ellie, leuk dat label met tekst erbij, past heel mooi.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Ellie,
    Wat leuk dat Leny je 80ste volger is, ze wordt deze maand ook 80 jaar..ik vind je maritieme mannenkaart weer super, leuk met Kraft..en de zee op de achtergrond, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk hè is het weer, echt genieten. Ik heb het net ook op m'n blog geschreven....
    Een schitterende mannenkaart! Ik ben gek op maritiem..en op mannenkaarten. Maar dat wist je vast al ;-)
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Superleuk dat je weer meedoet bij MD Divas. Bedankt!
      Groetjes Tineke

      Verwijderen
  7. Wat een schitterende mannenkaart Ellie, ik vind hem helemaal super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Ellie
    Gaaf is je maritieme kaartje, erg leuk hoe de label erop zit.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hallo Ellie
    mooie mannenkaart.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een BJOETIE Ellie!! super mooi gedaan en heel netjes afgewerkt!!!
    heerlijk dit weer hè...iedereen is aan het genieten!!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi sfeervolle kaart! Helemaal leuk met die landkaart! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind dat je een prachtige mannenkaart gemaakt hebt, heel erg mooi papier en de mallen die je ervoor gebruikt hebt passen zo mooi bij elkaar.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een gave maritieme kaart heb je gemaakt. Helemaal super.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige mannenkaart !!
    Leuk dat je mee doet met de challenge van de Marianna's Design Divas

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooie mannenkaart !! ziet er gezellig uit.

    Leuk dat je meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super mooie kaart!
    Bedankt voor het meedoen!

    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super leuk je kaartje Ellie..prachtige stansjes heb je gebruikt en dat geeft een heel mooi resultaat..

    groetjes Rosina.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schitterende mannenkaart heb je gemaakt Elly.
    Leuk dat je meedoet met de challenge.
    Gr. Thea
    DT Challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Geweldig weer ,, mooi papier en met die mannen items is het echt super, !

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Ellie, super mooi kaart!!!
    Zon. Zee strand.....laat het voorjaar maar komen, krijg je spontaan zin in heerlijk weer. Morgen???
    Dankjewel voor het meedoen bij Scr@p-Cards challenge blog.
    Groetjes Anita, fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een superleuke maritieme kaart Ellie
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Groetjes
    Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen