woensdag 26 maart 2014

Kado-envelop pop-upkaart

 Hoi allemaal,

Dit keer heb ik volgens het patroon van Krea 2 day een kado-envelop pop-upkaart gemaakt, als je de envelop open maakt krijg je de pop-up. Het plaatje met bruidspaar 'springt' omhoog, in het opstaande randje heb ik een gleuf gesneden en daar een label ingestoken. In de gleuf kan je ook je bijdrage voor het bruidspaar steken. Op het label heb ik een felicitatietekst gestempelt en een strikje met pin erop geplakt. Langs het opstaande randje heb ik het mooie randjesmalletje van Joy gebruikt. Voor de pop-up  heb ik een kantje met lint geplakt en er bovenop twee hartjes met een strikje. De randjes, hoekjes en hartjes heb ik bewerkt met inka gold voor het leuke goud effect. Als sluiting voor de envelop heb ik klittebandrondjes aangebracht en op de klep heb ik nog een stans met strik erop als versiering geplakt. Ik vond het een leuke creatie om te maken ik heb er wel even tijd voor nodig gehad om te bedenken hoe ik het geheel zou gaan versieren. Ik ben benieuwd hoe jullie mijn envelop vinden.....
Ik heb verschillende foto's gemaakt zodat je goed kunt zien hoe hij in elkaar zit.


 



 
Deze kado-envelop doet mee bij Krea2Day, Card and Scrap
 
Creatieve groetjes Ellie

17 opmerkingen:

  1. Het is er één met een gouden randje Ellie....wat een topper en een super mooi item heb je gebruikt...ik ben er helemaal weg van!!! Ik ben er ook met ééntje bezig, maar heb even een vastloper, hihi. heb ik ook wel eens hoor, maar ik moet nu toch wel voortmaken wil ik hem nog kunnen plaatsen, hihi. Maar die van jou is super gelaagd!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er super uit Ellie. Heel mooi.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart Ellie, ook super leuk om iemand te geven die gaat trouwen.
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Ellie
    Schitterend gemaakt, mooi model kaart, alles past weer super mooi bij elkaar.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Ellie
    schitterende kaart heel leuk model en mooie kleurtjes
    toppie!!
    lieve groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig Ellie super en mooi romantisch helemaal met het papier!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende envelop Ellie. Leuk bedacht ook met de pop-up.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig gemaakt. Sjiek de friemel hoor. Super!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw Ellie wat heb je dit schitterend gemaakt, ik vind het prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. dat is een super mooie envelop kaart Ellie....geweldig leuk gemaakt....

    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een vrolijke en lieve envelopkaart.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kado envelop Ellie, romantisch! Enneh, proficiat met je Maritiemkaart, daar heb je toch mooi de tweede prijs mee gewonnen bij MDD!
    Lieve groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Ellie,
    Jouw cadeau-envelop ziet er prachtig, chique kleuren,mooi plaatje en heel erg mooi afgewerkt, complimenten, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterende envelope kaart. Heel mooi gemaakt.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauwww wat mooi!!!!
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Beautiful envelope Card ! Thank you for joining us at Card and scrap .
    Hjørdis DT

    BeantwoordenVerwijderen