zaterdag 18 januari 2014

Wedding card

Hoi allemaal,

Er is al weer een week voorbij wat gaat de tijd toch snel de helft van januari zit er alweer op. Door dat ik ziek ben geweest liep ik een beetje achter met kaartjes maken. Ik had nog een opdracht die eerst af moest en die is nu klaar en heb ik weer tijd om voor mijn eigen blog iets te maken. Dit keer heb ik een trouwkaart gemaakt. Ik heb het nieuwe pretty paper bloc van MD (Rose Garden PK 9102) hiervoor gebruikt en gecombineert met de Creatables (LR 0280) mallen. Ik heb alles gestanst uit parelmoerkleurig papier en bewerkt met disterss ink tattered rose. Daarna heb ik de stansjes  nog uit rose kaartkarton gesneden. Het 3D plaatje is een wat ouder plaatje van Mattie (MB 0070) de plaatjes van Mattie blijf je mooi vinden. Het hartje met stempel (clear stamps EC 0096) heb ik met een lintje om de kaart heen vastgestrikt. Ik heb er een strikje van tule tussen gedaan. Verder heb ik heel veel plakpareltjes op de krullen van de stansen geplakt. Ik wil jullie allemaal weer bedanken voor alle leuke reacties op mijn vorige geborduurde kaart. En ik wil Danoesja welkom heten op mijn blog super dat je mij gaat volgen. Zo dit was het weer  ik ben erg benieuwd hoe jullie deze trouwkaart vinden........ Allemaal een fijn freubelweekend toegewenst en tot de volgende blogpost maar weer.


Wedding card doet mee bij Marianne Design, Marianne Design Diva's en Just A Note

Creatieve groetjes Ellie

30 opmerkingen:

  1. Hoi Ellie,

    Ik vind het een prachtige kaart....Mooie mallen heb je gebruikt en prachtig papier..
    Leuk dat je meedoet met de challenge bij Just a Note.

    Liefs,
    Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart Ellie, ik vind hem supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige, romantische kaart Ellie.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hallo Ellie
    Prachtige kaart,je hebt mooi papier gebruikt,
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Volgens mij had je het flink te pakken Ellie, gelukkig ben je er weer met een
    hele mooie romantische kaart!
    Fijn weekend en lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lief hoor....een echte romantische trouwkaart.
    Groetjes van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Ellie, erg mooi gemaakt. Ook in prachtig roze. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Ellie,
    Je hebt een prachtige, romantische kaart gemaakt, ook de mallen zijn super..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Blij dat je weer beter bent. Je kaart ziet er schitterend uit!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Vervelend dat je ziek was. Maar nu ben je er weer.
    Een schitterende trouwkaart heb je gemaakt!!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vergeet ik je te bedanken voor je prachtige bijdrage bij MD Divas.
      Gezellig dat je weer meedoet.
      Groetjes Tineke

      Verwijderen
  11. Heel mooi trouwkaartje Elie...heel romantisch....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Ellie. Wat prachtig deze kaart. Mooie combi plaatje en dit papier. Leuke mallen heb je erbij gebruikt. Super! Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Ellie,
    wat een prachtige trouwkaart heb je gemaakt met hele mooie kleurtjes en mallen
    fijn weekend
    groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Ellie
    Gelukkig dat jullie weer opgeknapt zijn, we missen toch wel gelijk jullie kaarten, dit is echt een beauty, prachtige mallen en zo mooi afgewerkt.
    Het is een plaatje om te zien.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schitterende kaart Ellie, echt een beauty, romantisch en stijlvol. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een mooie kaarten maak jij ellie!
    ik ben volger geworden van uw blog!
    groetjes doris

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie stijlvolle kaart heb je gemaakt! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie kaart, prachtige kleuren ook.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ellie ik vind het weer een super mooi kaartje hoor.
    en ja de steentjes op mijn kaart heb ik met inkt gedaan.
    gr Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Schitterende kaart. Prachtig gemaakt. Leuke mallen en 3 plaatje. Ook al zeg jij dat het al een ouder plaatje is.

    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een lieve trouwkaart zo in die rose tinten.
    Gezellig dat je mee doet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat een mooi en fijn kaartje Ellie
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooie kaart Ellie!

    Bedankt voor het meedoen met de challenge
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  24. een hele mooie kaart
    bedankt voor het meedoen
    groetjes jolanda bongers

    md challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooie kaart , leuk dat je met ons meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een romantisch kaartje !! Fijn dat je weer beter bent, succs bij MARIANNE DESIGN DIVA'S,
    tot je volgende kaart,
    LG Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Schitterende kaart heb je gemaakt voor onze challenge Ellie.
    Leuk dat je meedoet.

    Gr. Thea
    DT Challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Mooie kaart zeg, oeps ik had hem nog niet bewonderd!!! Schaam!! En ermee gewonnen zie ik, bij MD Gefeliciteerd!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Fantastische Karte, die Kartenform und die tolle Gestaltung ,ich liebe sie!
    Vielen Dank das du an der Marianne´s Design Divas challenge teilgenommen has,t in diesem Monat und ich wünsche dir viel Glück!
    Liebe Grüße Artesania

    BeantwoordenVerwijderen