zaterdag 2 november 2013

Bordurend meisje

Hoi allemaal,

Ik ben een keer weer 'ouderwets' aan het borduren geweest en ik moet toegeven dat ik het nog steeds super leuk vind om te doen. De laatste tijd maakte ik alleen maar scrapkaarten maar door de uitdaging van 'naald en draad' bij WLVC ben ik weer eens aan het borduren gegaan. In de beginperiode van mijn hobby kaarten maken deed ik dit ook heel veel en vond het toen ook altijd erg leuk om te doen. En nu Corrie en Cindy een borduurblog zijn begonnen lijkt me het wel wat om mijn kaarten met scrap en borduurkaartjes af te gaan wisselen. Ik vind het zo leuk dat hun hier mee begonnen zijn. Met dit kaartje ga ik nog op het laatste nippertje meedoen bij WLVC ik hoop dat ze hem nog zien. Ik had het kaartje gisteravond veel te laat klaar om hem nog posten. Ook ben ik erg benieuwd hoe jullie dit kaartje vinden.............




De volgende materialen heb ik gebruikt:
-  Pretty paper bloc Pale pastels Eline's winter huis en
    Vintage Pastels (plaatje meisje)
-  Eline's embroidery cross stich EL 8502
- Creatables LR 0195, LR 0235, LR 0240, LR 0242,
- Eline's vintage clear stamps EC 0096
- Bloemetjes, lint en mini klosje
- Mettler 3820, 2560

Dit geborduurde kaartje gaat mee doen bij WLVC, Ons Borduurkaartenblog en Marianne Design (Creatable - plaatje (van pretty paper bloc Vintage Pastels) - kant - bloem - vintage) .

Creatieve groetjes Ellie

28 opmerkingen:

  1. Hoi Ellie,
    Wat een prachtige kaart.
    Goed dat je even aan de bel trok, ik ben even gaan kijken bij Mr Linky en zag dat je URL wel ingevoerd was maar de foto niet. Ik heb de foto er nu voor je bijgezet hoor en wij gaan wel even kijken waarom dit niet door jou gedaan kon worden (als we het kunnen ontdekken tenminste).
    Bedankt voor je deelname bij WLVC.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi en fijn kaartje Ellie, prachtige details heb je gebruikt
    Ook je taartje hieronder ziet er geweldig uit

    Fijn weekend
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het een supermooie kaart Ellie. Prachtig geborduurd en helemaal niet ouderwets.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart, lieve kleurtjes!!
    Ik heb net de andere creaties ook bekeken, super!!!!!!
    Wat een beautys.....
    Ik ben maar gelijk je volger geworden!!

    Groetjes giny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een beauty is dit Ellie, maar goed dat je nog op tijd bent bij onze challenge WLVC.
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Supermooi is je kaartje Ellie!! De kleuren zijn met zorg gekozen.
    Een prachtig geheel.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super Ellie!! Vind hem prachtig!
    Leuk dat je het borduren weer op pakt het komt prachtig uit in de deze kaart en challenge natuurlijk!
    Fijn dat je meedoet bij WLVC!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een bijzonder mooie kaart is dit geworden Ellie. Zo lief met die steekjes. Gelukkig nog op tijd om mee te kunnen doen bij WLVC en ik wens je dan ook veel succes met de challenge. Liefs van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een prachtige kaart is dit Ellie en zo mooi met de steekjes.
    net op het randje maar gezellig dat je er bij bent.
    groetjes van An ( WLVC )

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Borduren op kaartjes blijft hartstikke leuk om te doen.
    Prachtig kaartje heb je gemaakt in hele mooie kleurtjes, super!

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Ellie
    Allemachies....... wat een super mooie geborduurde kaart...De borduursels van Lisanne zijn ook zeer knap gedaan, maar ik vind dit ook echt geweldig! Prachtige zachte kleuren zo bij elkaar, heel mooiiiiiiii !!!!
    Fijn weekend en liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig vintagekaartje Ellie, heel mooi geborduurd....
    succes met de challenge....

    groetjes Rosina



    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt Ellie, prachtige combi vintage met borduren. Leuk dat je meedoet met onze eerste challenge. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ooo Ellie, wat een prachtige kaart, een hoog vintage gehalte, zo fijntjes met het mooie borduurwerk erbij, dank je wel voor het meedoen aan onze eerste challenge.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wooow super mooi Ellie, ja borduren is leuk om extra toe te passen op je kaart. Is je goed af gegaan hoor.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat is je kaart schitterend Ellie, helemaal super met die prachtige kleuren.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige kaarten!
    Ik ben gelijk maar volger bij je geworden om maar niks meer te missen.
    Deze vintage kaart heb je ook super gedaan, mooie kleuren en leuk de gekleurde stiksteekjes in het midden.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Ellie dit is niet zomaar een borduurkaart, superdesuperdesuup. Heel erg mooi hoor. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een prachtige kaart.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige kaart met mooie borduurwerk.
    Gezellig dat je meedoet aan onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooie kaart geworden! Leuk dat je meedoet met de MDbingochallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ontzettend mooie kaart !!! Dat borduren blijft ook leuk.
    Leuk dat je met ons meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een schitterende crea heb je gemaakt en wat leuk dat je meedoet met onze chellenge Ellie

    Gr.Thea
    DT Challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtige kaart, erg leuk met het borduren!

    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat is dit mooi gemaakt,echt een beauty hoor.
    Ik ben gelijk volger geworden van jouw blog want ook al die andere creaties vind ik helemaal geweldig.

    Groetjes Ans.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Leuk Ellie! En meteen in de top 3! Super zeg!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  27. wow wat een mooie creatie!
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen