maandag 21 oktober 2013

Home is where the heart is

Hoi allemaal,
Deze week hebben we een weekje herfstvakantie heerlijk daar waren we wel aan toe. We zijn van plan om nog een dagje uit te gaan en verder lekker rustig aan te doen. Vandaag heb ik een winters kaartje in Scandinavian style om te laten zien.  Het hart op de kaart heb ik gestanst uit vilt en afgewerkt met een festonsteekrandje. Het is me toch nog gelukt om een kaartje af te krijgen om mee te kunnen doen bij MD challenge. Ik vind het altijd leuk om bij hun mee te doen ze hebben altijd leuke prijzen en dan is het wel leuk om daar een kansje op te maken. Leuk om te vertellen is dat ik met mijn kaartje taart en kadootjes bij GeWe heb gewonnen en met mijn mannenkaart bij NKU. En hou je vast het theekopje is nummer 2 geworden bij Cards en scrap. Helemaal te gek ik ben er super blij mee. Ook wil ik Loes en Erika welkom heten op mijn blog super leuk dat jij me ook gaat volgen. Ik ben benieuwd wat jullie hier weer van vinden. Ik wens iedereen een fijne herfstvakantie toe en tot de volgende keer maar weer.
 



De volgende materialen heb ik voor het kaartje gebruikt:
- Pretty paper bloc Scandinavian Winter
- MD Craftables CR 1254
- MD Collectables COL 1324, COL 1320, COL 1333, COL 1334
- Kant, lint, plakpareltjes, houten sterretjes, belletjes, vilt, jutetouw
 
Dit kaartje gaat mee doen bij:  Marianne Design, MD-diva's en Crafts-Too.
 
Creatieve groetjes Ellie

17 opmerkingen:

  1. Wat een schatje, ik krijg gelijk zin in de winter. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Elli van harte Gefeliciteerd met je prachtige winnende kaartjes!!
    En deze is ook al zo mooi geworden, en er zijn op je kaart absoluut geen bloemen nodig,
    zoveel mooie andere dingen zitten er op! Prachtige papier keuze en mallen!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij gaat lekker bij je!!! Gefeliciteerd met je prachtige creaties. En dit is ook weer prachtig. Hele mooie kleuren, super.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ellie, wat ben je creatief bezig zeg, mooie kaart met een heel leuk zelf genaaid hartje. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterend kaartje heb je gemaakt Ellie, hij is weer prachtig. Geniet van je weekje vrij, heerlijk.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi gemaakt, Ellie.
    Gezellig dat je meedoet aan de challenge.

    Groetjes,
    Yvonne.
    MD challenge blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Ellie, je valt lekker in de prijsjes op dit moment, maar terecht, je ene kaart is nog mooier dan de ander, dit is ook alweer zo.n plaatje.
    Lekker genieten van de week, voor je het weet is het weer voorbij.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Ellie,
    Leuk om zo in de prijzen te vallen en ook deze kaart is weer super, leuk het vilten hart en het huisje, weer heel mooi afgewerkt met het kantje en het mooie papier, hier ook herfstvakantie, geniet er van, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een schitterend kaartje Ellie...super leuk en gefeliciteerd nog met je prijsjes met de challenge, het zijn ook stuk voor stuk prachtige creaties die jij maakt....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterend kaartje Ellie!

    Bedankt voor het meedoen met de challenge.
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met je prijsjes Ellie. Geniet ervan.
    Dit is ook weer een supermooie kaart.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterende kaart, Ellie en gefeliciteerd met je prijzen.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtig kaartje
    Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super mooi kaartje en stijl waar ik erg van houd..
    Succes bij MARIANNE DESIGN DIVA'S, tot je volgende MD kaartje,
    LG Blankina
    DT MDD

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schitterend kaartje heb je gemaakt Ellie.
    Leuk dat je meedoet met onze challenge bij MD.

    Gr,Thea
    DT Challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi gecombineerd, mooi geheel! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel mooi is het kaartje in Scandinavian Style!
    Leuke details heb je gebruikt.
    Fijn dat je meedoet bij MD Divas.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen