zaterdag 3 augustus 2013

Zomerse bloemen romantiek

Hoi allemaal,
 
Vandaag heb ik weer een kaartje om te posten. Ik vond het gisteren zo warm buiten en ben 's middags maar lekker binnen waar het koeler was dan buiten aan het knutselen gegaan. Wat was het warm overdag maar 's avonds was het heerlijk we hebben wel tot half 12 buiten gezeten. De eerste keer deze zomer dat we zo lang buiten hebben gezeten met zo'n aangename tempratuur. Gelukkig hebben we geen zware buien gehad en is het inmiddels wat koeler buiten. Maar zo als het nu lijkt kunnen we nog een poosje genieten van het zomerweer. Fijn hoor lekker buiten zijn. Het is na drie weken niets doen weer heerlijk om met knutselen  bezig te zijn en om in blogland alles te volgen. Binnenkort is er in Kampen een Creaspektakel waar ik voor de eerste keer naar toe ga met m'n dochter ben erg benieuwd hoe het is we hebben er zin in. Ik wil jullie weer bedanken voor de leuke reacties die ik op m'n eerste kaartje na de vakantie heb gekregen en vind het erg leuk als ik weer nieuwe reacties krijg op mijn bloemenkaartje.
 

 
De volgen materialen heb ik voor het kaartje gebruikt:
- Pretty paper bloc Eline's Babies
- Knipvel Mattie MB 0097
- CreaTables LR 0272, LR 0273
- CrafTables CR 1253 
- Kant, lintje, strasssteentjes, embellishment en distressink vintage
 
Deze zomerse bloemen romantiek wil ik bij de volgende challenges mee laten doen: Hobbyvison, MD-diva's, Hobbyhome, Kleurenfestijn , Creative Cutting Challenges en Creapaleis.
 
Fijn weekend allemaal!
Creatieve groetjes Ellie

21 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart heb je gemaakt Ellie. Mooi gebruik van je materialen en van mijn favoriete merk knipvel...Matty. Als ik een knipvel wil combineren met mijn kaart dan gebruik ik die het liefst....ze zijn zoooo mooi.
    Lieve groetjes van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een schitterende kaart Ellie. De mallen, het papier, het knipvel, alles klopt. Heel mooi.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er weer prachtig uit Ellie.

    Groetjes en een fijn weekend,
    Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou Ellie jij bent op vakantie naar Italië geweest, maar we hebben al weken 'savonds buiten gezeten hoor, het is een top zomer! En je kaartje is erg mooi geworden, af en toe lekker een knipvel te gebruiken!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is inderdaad een topzomer, voor het mooie weer had ik wel thuis kunnen blijven. Maar we vinden het in Italië altijd zo mooi en we hebben ook deze keer weer erg genoten van ons favoriete vakantieland.
      Liefs Ellie

      Verwijderen
  5. Hoi Elly, wat een schitterende kaart, zo romantisch. De knipvellen van Matty blijven schitterend! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Ellie, Wat een prachtige kaart. Leuke kleuren, mooi plaatje en mallen heb je gebruikt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Ellie, je kaart is prachtig, mooie bloemen en kleuren, zoals Plony zei: de plaatjes van Mattie zijn prachtig.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw wat een schitterende kaart heb je gemaakt Ellie, ik vind hem helemaal super. Zo mooi die kleuren ook.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. een super mooie kaart heb je gemaakt en mooi de roze kleurtjes.
    gr van An

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat maak jij schitterende kaarten Ellie; geweldig om te zien dat je ook zónder (non)cute stempels prachtige kaarten kunt maken!!! Complimenten!!
    Ik kom zeker vaker langs...
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Ellie,
    Prachtig romantisch kaartje is dit geworden. Leuk knipvel gebruikt! Bedankt voor het meespelen in de Challenge van HobbyVision en veel succes. Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een plaatje Ellie
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi lieve Ellie, hab nog eens een kijkje in je Blogje genomen, je maakt prachtige kaartjes!! Heel mooi!! Hoe was je vakantie? Lisanne heeft me een mailtje gestuurd, dat het heel mooi was. En hier is het nu ook nog zeer warm.. Vele lieve groetjes van Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi gemaakt Ellie, mooie kleuren en plaatje. Leuk bewerkt. Nu is het weer beter om te doen hè?! Maar nog wel wat leuke dagen voor de boeg en dan.... Regen? Oeps nog maar niet aan denken.
    Leuk om te lezen dat je ook een creatieve dochter heb. Mijn dochter vind het ook leuk om af en toe wat te maken. Zij is twaalf, hoe jong is jou dochter Lisanne?
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. je hebt een hele mooie kaart gemaakt, ik hou wel van de kleuren.
    leuk dat je meedoet bij de uitdaging van de ccc.
    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart in erg mooie kleurtjes .
    Gezellig dat je meedoet met de uitdaging bij het Hobby Home blog
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Ellie...
    vind je kaart nog steeds geweldig, maar kom je nu bedanken voor het meedoen met de alles mag challenge bij CCC en je succes wensen...
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  18. A beautiful card Ellie, wonderful layering and colour choice. Thank you for joining us over at Marianne Design this month. Good luck in the draw.
    Hugs
    Suzi x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig Ellie!!!
    Zo mooi met de 3D erbij!!

    Erg leuk dat je meedoet met onze HobbyVision Challenge.
    Ik wens je heel veel succes :-)

    Liefs Jenine

    BeantwoordenVerwijderen