dinsdag 21 mei 2013

Zwart/wit kaart

Hoi allemaal,

Vandaag laat ik mijn voorbeeldkaart zien die ik gemaakt heb als gastdesigner voor de Creatieve Zebra. Gisteren is de mijn kaart geplaatst en is de nieuwe challenge weer van start gegaan. Jullie kunnen weer meedoen aan de nieuwe uitdaging; maak een kaart in zwart/wit. Ik hoop met mijn kaart jullie weer nieuwe inspiratie gegeven te hebben. Ik heb dit keer een easelkaart gemaakt een leuke variatie op de standaard vierkante kaart vind ik zelf.


De volgende materialen heb ik gebruikt:
- Zwart/wit kaartkarton
- Pretty paper bloc black&white
- CreaTables LR0242, LR 0241, LR 0111
- Joy crafts 6002/0147
- Lint, tekststicker, bloemetjes en strassteentjes
- Vintageplaatje MD uit Hobby handig nr170

Deze kaart wil ik mee laten doen bij: Miekelotte en MD-diva's.

Een fijne dag allemaal, creatieve groetjes Ellie

11 opmerkingen:

  1. Beste Ellie,
    Wat een prachtige creatie, een goed voorbeeld dat zwart/wit niet somber hoeft te zijn. Heel Chic.
    Bedankt voor het meedoen met Miekelotte is Challenging You.
    Lieve groetjes Aya

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een prachtige voorbeeld kaart geworden Ellie!
    groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit ziet er prachtig uit Ellie.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige nostalagische kaart. Bedankt voor het meedoen met Miekelotte is Challenging You.


    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaart ziet er super uit Ellie. Heel mooi.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk inspiratiekaartje Ellie....ik ben er ook al over aan het brainstormen wat het zal gaan worden....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een beauty Ellie, ik vind hem helemaal geweldig om te zien. Super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goedemorgen Ellie, dank voor je bezoekje en dat je volger bent geworden, super leuk !! Natuurlijk kom ik dan ook even bij jou kijken , wat een prachtige creaties maak jij ook zeg dus ook ik word bij jou volger hoor !!
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart...mooi gebruik van alle Marianne Design stanzen!!

    Succes bij MARIANNE DESIGN DIVA'S- GET YOUR DIES/PUNCHES OUT, hoop je nog een keer te zien deze maand...

    LG MDD DT Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Ellie, wat een stijlvolle kaart. Heel mooi met de gestanste lagen; ik vind de vintage-uitstraling erg mooi. Bedankt dat je met deze kaart mee wil doen aan de challenge van Miekelotte. Groetjes Vera (DT-Miekelotte)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gorgeous. Thanks for joining us at Mariannes Divas.
    Hugs Tracy x

    BeantwoordenVerwijderen