zaterdag 4 mei 2013

Vogeltjes

Hoi allemaal,

Daar ben ik nog een keer vandaag, ik heb vanmiddag dit kaartje nog even afgemaakt. En natuurlijk moest tie meteen op m'n blog. Ik vind hem zo leuk geworden en wilde hem graag snel aan jullie laten zien. Ik vind de vogeltjes erg goed passen bij de maand mei, want in mei leggen alle vogeltjes een ei. De vogeltjes (EWK 1212) heb ik op de rand van een CrafTables CR 1239 gezet. Met een randpons heb ik het strookje eronder gemaakt met daarop een bloemenrandje uit het design papier van het Springtime pretty paper bloc. Het andere design papier komt van het zelfde bloc. De hoekjes heb ik gemaakt door  het kleinste malletje van de CrafTabel in vieren te knippen. Verder is de kaart afgemaakt met een strikje, parelhartjes en een tekststempeltje. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.....



Deze kaart wil ik mee laten doen bij:
- Just A Note
- Kleurenfestijn
- Ge-We
- De Creatieve Zebra

Creatieve groetjes Ellie

10 opmerkingen:

  1. Wat een creativiteit vandaag, ik kan je bijna niet bij houden!
    maar je kaart is dan ook helemaal geweldig! Wat een lieve vogeltjes,
    En die hoekjes op je kaart is voor mij een tip zeg! Nooit aan gedacht dat te doen, zo zie je maar.... we blijven elkaar inspireren. Fijn weekend! of tot straks met een nieuwe kaart hihi.
    lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke vogeltjes kaart Ellie....
    TIP!!!ook de Dtch Card Lovers willen vogeltjes zien....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtige kaart Ellie. Heel erg mooi gemaakt, met het plaatje en de mal. Leuk achtergrondpapier. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is echt lente op je kaart.
    Leuk dat je meedoet met de challenge op mijn blog.

    Liefs,
    Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ach wie zuckersüss....allerliebst...
    liebgrüssle
    ruth..chen;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi Ellie,
    Super leuke kaart geworden. Bedankt voor de tip van de hoekjes!
    Groetjes,
    Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een vrolijk en lief kaartje. Heel mooi.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wauw Ellie wat vind ik je kaartje mooi, echt een toppertje. Prachtige kleuren en zo lief met die vogeltjes.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart, zo vrolijk en gezellig, die heb je heel
    mooi gemaakt ☼

    Bedankt voor je deelname aan de Challenge
    bij Kleurenfestijn ☺

    Fijne en gezellige (knutsel)zondag nog ☺
    Lieve groetjes Erica xox ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hai Ellie wat een schattig kaartje heb je gemaakt echt geweldig !
    Bedankt voor je deelname aan de challenge van de creatieve Zebra !

    groetjes Danny

    BeantwoordenVerwijderen