woensdag 15 mei 2013

Verlovingskaart

Hallo allemaal,

Het is een poosjes rustig geweest op mijn blog, dat komt omdat ik ziek ben geweest en ik totaal  geen puf had om met m'n hobby bezig te zijn. Gelukkig gaat het nu weer beter en kan ik weer lekker aan de gang met kaartjes maken en dat moet ook wel, want ik heb inmiddels drie uitnodigingen voor gastdesigner. Dus ik kan wel vooruit uit met nieuwe uitdagingen. Afgelopen zaterdag heb ik met m'n babykaartje gewonnen bij Scr@p-Cards Challenge-Blog hoe leuk is dit, super toch. Op Moederdag ben ik weer lekker verwend met een mooie bos bloemen, heerlijke bonbons en natuurlijk knutselspullen (alsof ik die nog niet genoeg heb, hihi) De kids weten al precies waar mams van houdt erg leuk en lief van ze. Jullie horen het wel, het was weer een reuze leuk weekend.

 
En nu mijn nieuwe kaartje ik was er voor het weekend al aan begonnen, maar had hem niet afgekregen omdat ik ziek werd. Vandaag heb ik hem afgemaakt, ik heb hem speciaal gemaakt voor onze nicht omdat zij sinds kort verloofd is (datum was geheim) en we binnenkort een feestje van hen hebben.

 
 
 
Ik heb voor dit kaartje het mooie papier van Papermania Confetti gebruikt. De harten heb ik gestanst met Doily Dies DL106. Verder een mooi vintageplaatje (schattig stelletje vond ik zelf en wel toepasselijk), kant, een dubbele strik met pareltjes, plakpareltjes, goudlettertjes en ringetjes, roosjes en een tekststempeltje maken het geheel af. Ben erg benieuwd hoe ze het kaartje vinden wat ik speciaal voor hen gemaakt heb. En natuurlijk ook hoe jullie hem vinden.......... Een fijne avond allemaal.

Deze kaart wil ik mee laten doen bij: 
We Love Vintage Challengeblog
Hobbyvision (stans-plakparels-lint/kant)
Hobbyhome

Creatieve groetjes Ellie

16 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart Ellie, ziet er geweldig uit.
    Proficiat met je GD plekjes.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat het weer wat beter met je gaat,en erg leuk voor je dat je gastdesigner mag zijn...
    Dit is in ieder geval een schitterend vintagekaartje...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi hoor Ellie, een heel lief kaartje. Fijn dat je meedoet aan de challenge bij WLVC maar ik kan je bij de volgers niet terug vinden.....kijk ik je over het hoofd????
    Lieve groetjes, Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Plony,
      Ik sta er wel bij hoor, maar sinds gisteravond staat er een foto van mij op dat had ik nog niet.
      Ik sta op de 2e pagina volgers bovenste rij 2e van links je vind hem nu vast wel. Bedankt voor je reactie.
      Groetjes Ellie

      Verwijderen
    2. Superrrr, dankjewel meis.....soms zie ik het wel eens niet. Er zijn er ook al bést veel.
      Liefs Plony.

      Verwijderen
  4. Wat ben jij lekker verwend zeg met moederdag Ellie, super. En wauw wat een prachtig kaartje heb je gemaakt, ik vind hem super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een schattig kaartje en fijn dat je weer wat bent opgeknapt.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi kaartje heb je voor de verloving gemaakt, leuk dat je meedoet bij WLVC. en nu niet meer ziek worden hoor.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart . Heel leuk gemaakt met de harten. Lief plaatje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk dat je meedoet met de challenge op het hobbyhome-blog!

    Lieve groetjes Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ben je lekker verwent met moederdag, Ellie.
    En het kaartje voor je nicht is ook heel mooi.
    Leuk dat je gewonnen hebt.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterend kaartje voor je nicht Ellie, wat leuk dat je gastdesigner mag zijn, wat een lief plaatje staat erop en mooie kleurtjes....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Ellie, Je hebt de challenge gewonnen van WLVC, met dit prachtige kaartje!
    Van harte Gefeliciteerd en zoek maar wat moois uit met je gewonnen prijs, maar dat komt vast wel goed.
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi mam, een keer een berichtje van mij ;) Fijn dat je Moederdag geslaagd vond en wat een verrassing vanmorgen... Nog een keer gefeliciteerd met je prijs bij WLVC. Veel freubelplezier vanmiddag.

    Lie(F)s

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Ellie, ik zag jouw berichtje wel bij WLVC maar wil je misschien je gegevens even naar mij mailen want anders kunnen we de prijs niet naar jou opsturen. Ik hoor je!
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen