donderdag 23 mei 2013

Kinderkaartje

Hoi allemaal,

Wat een regen vandaag het lijkt wel herfst, maar we vermaken ons prima met kaartjes maken. Het wordt vast wel een keer zomer we blijven positief. Vandaag is m'n prijs die ik gewonnen had met m'n verlovingskaartje, met de post binnen gekomen met leuke hobbyspulletjes die weer goed van pas komen. Als kaartenmaakster heb je nooit genoeg spullen, ik denk dat jullie dat allemaal wel herkennen. Vandaag was er weer een verrassing met de uitslag van challenge #80 bij MD ik had (helaas, hihi) geen prijs maar mag ik gastdesigner zijn bij Marianne Design . Erg leuk, zo blijf je lekker bezig met nieuwe kaartjes bedenken.


Vandaag laat ik jullie mijn kinderkaartje zien die ik gemaakt heb voor een klein meisje. Dat is denk ik wel duidelijk als je het lieve plaatje ziet van het meisje met haar poesje en hondje. Ik heb hem in vintage style gemaakt wat ik erg leuk vind om te doen en het is me ook wel aardig gelukt is mijn mening. Iedereen heeft natuurlijk zo z'n eigen stijl en dat is ook het leuke ervan. En allemaal weer bedankt voor jullie leuke reacties op m'n zwart/wit kaart.

Dit kaartje gaat mee doen bij We Love Vintage ChallengeScr@p-Cards Challenge en Crealing.

Fijne avond allemaal.
Creatieve groetjes Ellie

13 opmerkingen:

  1. Ik vind hem echt prachtig Ellie! Dat hartje op je lint en kant vind ik ook zo mooi gedaan. Mooie papier keuze! En wat ik ook heel leuk vind is: dat je met dit kaartje mee doe bij Scr@p-Cards Challenge blog, succes gewenst.
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuk kaartje Ellie...het plaatje vind ik prachtig...
    gefeliciteerd met je prijsje, die spulletjes komen bij jou zeker wel van pas..
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ellie,
    Wat een schattige kinderkaart heb je gemaakt, lief plaatje en mooi afgewerkt..wat leuk dat je weer meedoet aan de challenge van WLVC..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wij hebben bijna geen regen gehad vandaag terwijl het wel voorspeld was in het westen van het land, wel berekoud. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt Ellie, ik vind het een plaatje. Gefeliciteerd met je gastdesignerschap.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtigkaartje heb je gebruikt Ellie. Een heel lief plaatje heb je gebruikt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een schattig kaartje erg mooi hoor.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. soooooo entzückend, liebe elli....einfach wundervoll gelungen....
    liebe freitagsgrüssleins
    ruth..chen;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lief kaartje, Ellie.
    Gisteren vanaf een uur of twee hier geen regen meer gehad.

    Liefs,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een super mooi kaartje is dit in warme kleuren.
    leuk dat je mee doet met onze challenge.
    groetjes van Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schattig kaartje heb je ervan gemaakt Ellie, bedankt voor het meedoen bij WLVC.
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een hele mooie kaart Ellie. Ziet er echt super uit.
    Gefeliciteerd met GDschap.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een liefie!
    Mooi gedaan hoor!!
    Super dat je meedoet bij WLVC
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen