zaterdag 4 mei 2013

Gastdesigner

Hoi allemaal,

Daar ben ik weer jullie hebben van de week nog niets van mij gehoord maar ik heb niet stil gezeten hoor. Heerlijk zo'n weekje vakantie. Wat was de kroningsdag fantastisch heel bijzonder en wat zagen ze er prachtig uit. Juist  op deze dag is mijn zus bevallen van een prachtige dochter. Een heel lief schattig klein meisje. Met het babykaartje wat ik jullie het laatst heb laten zien heb ik hun verrast. Ze vond het kaartje helemaal geweldig het is echt haar stijl. Ze heeft bedacht om hem in een lijstje te doen en op de babykamer op te hangen. Leuk toch als je kaartje zo mooi gevonden wordt.

Vandaag kan ik jullie mijn kaartje laten zien wat ik gemaakt heb voor m'n opdracht als gastdesigner. Inmiddels staat het kaartje erop bij een hoop inspiratie  en kunnen jullie weer aan de slag met de nieuwe challenge. Inspiratie genoeg vind ik ga maar gauw eens een kijkje nemen. De opdracht was maak een kaartje met een lijst erom heen. Een soort schilderijtje nou het is gelukt ik moest er wel even over na denken. Maar als je eenmaal een idee hebt komt de rest van zelf. En dit is hem geworden..... leuk toch.

 
Fijn weekend allemaal! Groetjes Ellie

4 opmerkingen:

  1. Gefeliciteed Ellie met de nieuwe aanwinst in de familie, zo lief weer zo een klein babytje, super. Snap heel goed dat je zus helemaal blij was met het babykaartje het is dan ook een superschattig kaartje. Deze kaart vind ik ook alweer zo mooi, prachtig gedaan als gastdesigner van EHI, echt een toppertje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Ellie. Heel mooi gemaakt. Leuk plaatje eb papier Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Allereerst gefeliciteerd tante Ellie, wat grappig op de kroningsdag
    bevallen! En wat lief dat ze je kaartje op wil hangen in een lijstje. Heerlijk als je kaartje zo mooi gevonden wordt.
    Deze kaart is ook een hele mooie voorbeeld kaart geworden als gastdesigner bij EHI.
    lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh liebe ellie, ganz wundervoll schaut dein kärtchen aus....und herzliche glückwünsche für den süssen familienzuwachs....dein babykärtchen ist ja auch allerliebst....
    liebe grüsse und hab ein schönes wochenende...
    ruth..chen;-))

    BeantwoordenVerwijderen